Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het zeggen Walter: spijtZelf heb ik er begin januari 20k ingestoken, die is er ondertussen uit gehaald en er staat (op dit moment) 23203€ (verdeeld over BTC en ADA) nog op. Maar de voorbije weken hebben ook wel duidelijk gemaakt dat ik voorlopig even dat bedrag laat staan en we zien wel wat er uiteindelijk uit komt.

Er zijn nog andere beleggingen ook heIk ga het zeggen Walter: spijt
Ik zou wel weten wat te doen met 20k euro cash. Gewoon terug erin steken. Is nu toch een dip momentje.![]()
. Die originele 20k inleg was een "gok" maar heel berekend door de enorme media-aandacht die er toen kwam voor bitcoin.Heb geen goede ervaring met de Binance kaart. Veel cashback wordt geweigerd of maar gedeeltelijk. Crypto.com gaat veel vlotter.
Ik ging er vanuit dat je inleg geld was dat je kon missen. Dus ja, ik zou dat er in dat geval gewoon terug insteken.
De laatste kans om een wholecoiner te worden.Dat geldt voor elke belegging he, dat je dat enkel doet met geld dat je kan missen.Ik ging er vanuit dat je inleg geld was dat je kon missen. Dus ja, ik zou dat er in dat geval gewoon terug insteken.
Wel, het is geen 20k 'extra' want het stak er al in. Je hevelt je winst van een succesvolle belegging over naar minder succesvolle belegproducten omdat die minder risico's dragen.Dat geldt voor elke belegging he, dat je dat enkel doet met geld dat je kan missen.
De vraag is eerder of nu nog 20k extra in crypto steken slimmer is dan in een etf ofzo.
Bij crypto blijf je het risico nemen dat het naar 0 gaat, en het is niet omdat het geld is dat je kan missen, dat je het ook graag wil missen.
De 2017 dips hadden:Alles lijkt toch rustig aan omhoog te kabbelen.
Ik denk dat er toch veel zijn die in 2017 liever hun inleg eruit hadden gehaald, alles verkocht om een jaar later terug in te stappen met de winst. Dat is (in kleinere mate) wat ik nu voor had en waardoor er nog winst over schiet. Als ik niets had verkocht stond ik nu terug op mijn originele 20k€ he ... En ja, dat is dan een halve Panic sell op basis van het nieuws uit China, en als je dan pech hebt zakt het niet maar stijgt het verder. Maar op zo'n moment neem ik liever het zekere voor het onzekere...Wel, het is geen 20k 'extra' want het stak er al in. Je hevelt je winst van een succesvolle belegging over naar minder succesvolle belegproducten omdat die minder risico's dragen.
Diversificatie is een strategie voor kapitaalbescherming, maar wanneer het doel is om kapitaal op te bouwen, dan handicap je jezelf daar alleen maar mee.
Zolang de winst gunstig blijft staan, focus ik mijzelf de komende 6 maanden liever volledig op die ene winnaar en blijf ik daar mijn geld insteken in plaats van alles over meerdere kleinere potjes te verspreiden.
De laatste paar pagina's hier zijn dik gezaaid met 'had ik 4 jaar maar niet verkocht', tegelijkertijd zie ik niemand beklagen dat ze beter verkocht hadden.
Maar hoeveel van je positie heb je gaandeweg naar de top in 2017 verkocht? Als ik al die geleidelijke, vroegtijdige cash-ins 'uit angst dat het zou crashen' doorheen het jaar 2017 meetel, dan heb ik daar - in de vorm van opportuniteitskosten - meer geld mee verloren dan met de uiteindelijke crash.Ik denk dat er toch veel zijn die in 2017 liever hun inleg eruit hadden gehaald, alles verkocht om een jaar later terug in te stappen met de winst. Dat is (in kleinere mate) wat ik nu voor had en waardoor er nog winst over schiet. Als ik niets had verkocht stond ik nu terug op mijn originele 20k€ he ... En ja, dat is dan een halve Panic sell op basis van het nieuws uit China, en als je dan pech hebt zakt het niet maar stijgt het verder. Maar op zo'n moment neem ik liever het zekere voor het onzekere...
Heb ik geen issues mee gehad.Heb geen goede ervaring met de Binance kaart. Veel cashback wordt geweigerd of maar gedeeltelijk. Crypto.com gaat veel vlotter.
- 5+ years experience working in or with alternative payment providers, such as digital wallets, BNPL, Fast Payments, cryptocurrency and etc..
- Deep knowledge of the alternative payments ecosystem, understanding the complexities of funds flow, roles/responsibilities for settlement, relevant regulations and industry standards and the wide spectrum of FinTech products.
Total onder andere. Kameraad koopt daar zijn koffie zelfs met de binance kaart. Maar denk zelfs elke shop die visa aanvaardKent iemand een tankstation dat de binance of crypto.com kaart aanvaard?
Ik heb al vanalles betaald met binance kaart, van restaurants tot vliegtuigtickets tot spullen uit babywinkel.Total onder andere. Kameraad koopt daar zijn koffie zelfs met de binance kaart. Maar denk zelfs elke shop die visa aanvaard
Beide ?Biden gaat nog eens 6 triljoen bijprinten. 6 triljoen = 6000000000000.
Bekijk ook deze eens: https://www.usdebtclock.org/
Wie is de bubbel? Fiat of Bitcoin? ;-)