Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat was de reden om fiat te gaan ?Gisterenavond fiat gegaan. bad timing daar gaan we weer...

Is er al zicht op hoelang die lawsuit nog gaat duren? Ook al aan het denken geweest om in te kopen.Iemand ervaring met XRP te traden naar coinbase vanuit een andere wallet (bv Bitvavo?)?
Als die de laysuit winnen zie ik die wel to the moon gaan...

Is er al zicht op hoelang die lawsuit nog gaat duren? Ook al aan het denken geweest om in te kopen.
Ik heb al andere coins van coinbase naar bitvavo getransferred, easy.
Was dit op mij bedoeld dat de site niet meer bereikbaar is? Want ik geraak er nog steeds niet op...Toch wel, word normaal om 18u utc gelaunched

Site werkt gewoonWas dit op mij bedoeld dat de site niet meer bereikbaar is? Want ik geraak er nog steeds niet op...
Ik probeer er wel aan te geraken via laptop van het werk, misschien worden URLs geblokkeerd op keywords ofzo.![]()
Volgens analisten was het op dat moment ofwel gaat het omhoog ofwel omlaag. En dus verkeerd gegokt.En wat was de reden om fiat te gaan ?
Die analyse kan ik ook maken. Morgen gaat het omhoog of omlaag. Ik weet nog niet in welke richting en hoe sterkVolgens analisten was het op dat moment ofwel gaat het omhoog ofwel omlaag. En dus verkeerd gegokt.
Hahaha, klopt wat je zegt. Maar was een analyse adhv MA7 lijn en weet ik veel wat nog allemaal. Ik begrijp er niet zo heel veel van, maar leest de grafieken om de trend te achterhalen. Maar in ieder geval dat er een zwaardere daling of stijging ging komen in ieder geval ging er iets komen. Hij had deels gelijk, maar is toch net niet door gebroken blijkbaar.Die analyse kan ik ook maken. Morgen gaat het omhoog of omlaag. Ik weet nog niet in welke richting en hoe sterk
Waarom niet?Kijk eens naar een exit strategie.
Volledig naar fiat gaan in 1 transactie is not done.
Ik zeg plat naar rechtsDie analyse kan ik ook maken. Morgen gaat het omhoog of omlaag. Ik weet nog niet in welke richting en hoe sterk
Omdat ik hier maar al te vaak mensen zie die denken te weten wat de markt gaat doen. Er passeren hier termen voor verschijnselen die op de aandelenmarkt door institutionele beleggers enorm moeilijk te analyseren zijn, laat staan dat een particulier op de cryptomarkt dit kan herkennen.Waarom niet?