Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb ook voor 0,03 bnb gekocht.
Vind alleen niet het juiste adres om de token in trustwallet toe te voegen. Kan het wel checken via pcs.

Daarnet ook PAWGcoin gekocht launch was om middernacht.

Laatst bewerkt:
Of kerel is zo intelligent dat hij TA snapt en zo een tweets stuurt om te bewijzen dat hij de drop zag aankomen?
Maar het ondertussen niet doorheeft dat zijn tweets opgepikt worden door mensen en bots.
er was toch niet echt iets dat er op wees dat er een drop ging komen, eerder andersom. Alle TA is weer buitengekieperd.

Als zijn plan was om Doge te pumpen dan is het wel mislukt want Doge is nog meer gezakt dan BTC

Toch niet voor niks fiat gegaan lijkt me. Alleen had ik het voor optimaliteit gisterenavond moeten doen in plaats van eergisteren. Cumrocket is echt wel lachen. Hahaha

Ik had nooit BTC dus Musk zijn tweets lieten me koud. Maar als ik nu zie dat bij de tweet "Canada-USA-Mexico" de link wordt gelegd met CUM en zo Cumrocket de lucht in schiet, komt het wel binnen wat voor een volledig absurde, losgeslagen situatie dit is. Het wordt niet meer black swan dan dit.

Of kerel is zo intelligent dat hij TA snapt en zo een tweets stuurt om te bewijzen dat hij de drop zag aankomen?
Maar het ondertussen niet doorheeft dat zijn tweets opgepikt worden door mensen en bots.
Nee, BTC was terug aan het recupereren. Dit is bewust tweeten om de prijs nog even langer laag te houden of gewoon om te testen of hij die trend kan tegenhouden.

Wel ironisch hoe een munt die zichzelf lostrekt van geregulariseerde centrale instanties, de speelbal wordt van miljardairs.

Kerel manipuleert de markt nu al weken. Toch maar een ongezonde situatie
Net dit soort acties zijn mss wel perfect voor crypto: 1 tweet en je haalt de wereldpers, het www, alle bevolkingslagen, gaande van de die hard professionele beleggers, de schoolgaande jeugd tot de 90 jarige Suzanne in het rusthuis.

Die grote swings zijn juist de kern van de aantrekkingskracht, neem die weg en deze markt houdt waarschijnlijk op te bestaan - er zijn voldoende alternatieven om "maar 10-20%" te realiseren, voor 2.000-2.000.000 % is er niets beter dan crypto buiten de lotto.

Terug
Bovenaan