Crypto - Nieuws en algemene discussie

Aan welk bedrag heb je destijds aangekocht? 't Is te hopen dat XRP vandaag genoeg pumpt zodat je toch een deel van je inleg er uit kan halen 😁 Staat momenteel alweer op 58c, dus wie weet waar eindigt dat.

Welke coins heb je momenteel nog vastgehouden die zo diep in het rood staan? Afhankelijk van de coins die je in je bezit hebt, zal het al dan niet toch nog lonen om vast te houden. Als je allemaal shitcoins hebt die praktisch dood zijn, doe je er misschien best aan om alles nog te converteren naar BTC/ETH.
Enige altcoin die ik heb is DATA.
ETH en BTC heb ik ook.
In totaal heb ik winst, maar voor DATA zelf heb ik 3/4de loss.

Kan zijn dat er juist een dikke dump komt om 14:30 :-) als ge dik in profit staat zou ik mijn profits pakken of toch mijn inleg er uithalen

Kan zijn dat er juist een dikke dump komt om 14:30 :) als ge dik in profit staat zou ik mijn profits pakken of toch mijn inleg er uithalen
Het feit dat het zo hard stijgt voor het afgesproken uur, doet me inderdaad eerder vermoeden dat het meerendeel al op voorhand heeft gekocht. Dat krijg je natuurlijk met dit soort dingen, een paar keer met een redelijk beperkte groep, lukt dat nog. Maar na een tijdje denkt iedereen aan zichzelf en beseffen ze dat als je voor zo'n pump aankoopt, je meer winst pakt...

Dit gaat echt een pijnlijke ervaring worden voor heel veel mensen, net zoals bij Dogecoin. :( Blijf toch weg van die pump & dumps en investeer in coins met toekomst.

Terug
Bovenaan