furi
Member
Had ik ook. Account op Kraken gemaakt en naar daar overgeschreven. Voor het weekend alles verkocht. Is kak.Ik zit met xrp op Coinbase waar ge het nimmer kwijtraakt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik ook. Account op Kraken gemaakt en naar daar overgeschreven. Voor het weekend alles verkocht. Is kak.Ik zit met xrp op Coinbase waar ge het nimmer kwijtraakt![]()
Enige altcoin die ik heb is DATA.Aan welk bedrag heb je destijds aangekocht? 't Is te hopen dat XRP vandaag genoeg pumpt zodat je toch een deel van je inleg er uit kan halenStaat momenteel alweer op 58c, dus wie weet waar eindigt dat.
Welke coins heb je momenteel nog vastgehouden die zo diep in het rood staan? Afhankelijk van de coins die je in je bezit hebt, zal het al dan niet toch nog lonen om vast te houden. Als je allemaal shitcoins hebt die praktisch dood zijn, doe je er misschien best aan om alles nog te converteren naar BTC/ETH.

als ge dik in profit staat zou ik mijn profits pakken of toch mijn inleg er uithalenHet feit dat het zo hard stijgt voor het afgesproken uur, doet me inderdaad eerder vermoeden dat het meerendeel al op voorhand heeft gekocht. Dat krijg je natuurlijk met dit soort dingen, een paar keer met een redelijk beperkte groep, lukt dat nog. Maar na een tijdje denkt iedereen aan zichzelf en beseffen ze dat als je voor zo'n pump aankoopt, je meer winst pakt...Kan zijn dat er juist een dikke dump komt om 14:30als ge dik in profit staat zou ik mijn profits pakken of toch mijn inleg er uithalen

Nah, nog altijd dik in de loss met xrp, kdenk da'k die ooit aan 1 euro/xrp gekocht heb.Kan zijn dat er juist een dikke dump komt om 14:30als ge dik in profit staat zou ik mijn profits pakken of toch mijn inleg er uithalen
Mijn is 16 euro waard, denk dat ik iets van 7 euro had gekregenMn compound die ik gratis heb gekregen op coinbase zijn ook mooi gestegen.
7.35 gekregen en nu 17.93 waard.Mijn is 16 euro waard, denk dat ik iets van 7 euro had gekregen
Ha, lijkt me ook, wel entertainment valuenog 10 minuutjes, maar ik vrees dat de dump der al inzit