Crypto - Nieuws en algemene discussie

op welk bedrag? 0.5 eth? 1 eth? 2 eth?
Das 100 dollar jong.
0.06 ETH flat fee he...

Meestal stijgen die bedragen toch niet per hoeveelheid je transfert?
Op binance is dat 0.005 ETH, en of je nu 0.1 ETH of 10 ETH transfert in 1 keer maakt toch niet uit?

Inderdaad.
Dat is gewoon een vaste kost van 0.06 ETH.

Is echt extreem hoog. Voor bvb 2K EUR zit je dan als snel aan 5% transactiekost.
Onbegrijpelijk dat die fee zo hoog ligt in vergelijking met Binance / Kraken / etc.
We spreken hier over factor 10 verschil!

Withdrawal fees op BTC, LTC, etc. vallen dan wel weer mee. Begrijpen wie begrijpen kan.

Mijn gratis coins via coinbase:

Stellar: 8 euro -- 21 euro
Compound: 7 euro -- 21.69 euro
Maker: 4.5 euro -- 12.66 euro

Dan nog 2 coins maar paar cent winst, maar toch nog een goeie 15 euro gratis.

'k Zou deze willen afhalen en in ETH ofzo steken, maar langs de andere kant weet ge nooit of da nog meer zal stijgen. Voornamelijk Maker en Compound.

jaja, ada doet het echt niet slecht.
Er is wat afrika nieuws maar voor de rest toch niet echt iets tegengekomen.
Goguen komt wel binnen maandje uit ofzo.

Hoe schrijven jullie geld over naar Kraken?
Ik zie een aantal voorbeelden staan met "Sepa" of "iban" "wire transfer", maar dit zijn toch gewone overschrijvingen naar het buitenland? Hier zijn toch hoge kosten aan verbonden? Is Mastercard of Visa niet mogelijk?

Edit: ik zit bij KBC, dus KBC zelf zal hoge kosten aanrekenen vermoed ik.

Met SEPA is dat toch gewoon een overschrijving doen? Dat kost naar mijn weten niets.
Allez 't is jaren geleden dat ik nog geld op Kraken heb gestort in feite.

Overschrijving kost niks. Visa betaal je wel een redelijk hoge fee. Maar dan staat het er wel instant op natuurlijk. Withdrawal fee is ook verwaarloosbaar.

Hoe schrijven jullie geld over naar Kraken?
Ik zie een aantal voorbeelden staan met "Sepa" of "iban" "wire transfer", maar dit zijn toch gewone overschrijvingen naar het buitenland? Hier zijn toch hoge kosten aan verbonden? Is Mastercard of Visa niet mogelijk?

Edit: ik zit bij KBC, dus KBC zelf zal hoge kosten aanrekenen vermoed ik.
Gewoon MasterCard

Terug
Bovenaan