Zijn hier mensen die hier nu echt al grof geld verdiend hebben met crypto? En dan bedoel ik echt grof geld (als in +50k)?
Ik zou het gewoon besterven om daar meer als 10-20kk in te steken... En dat heb je toch wel nodig om +50k winst te pakken, of je moet heel veel geluk hebben/er al jaren in zitten...
Je moet geluk hebben... Ja, je moet risico's nemen en de ballen hebben om te holden.
Je moet er al jaren inzitten... Hier zit waarheid in, je wordt inderdaad niet 'rijk' op een paar maanden.
Maar zoals Nahrtent al zei, dat zeiden ze jaren geleden ook al.
Ik ben er zeker van dat de mensen die er sinds 2016/2017 inzitten (niet zo heel lang geleden, toch?), die gehold hebben tot nu, die niet bij de pakken zijn blijven zitten en in 2018/2019/2020 hebben bijgestoken (al dan niet in nieuwere coins), dat die er nu zéér warmpjes bijzitten. Daarvoor moet je heus geen 10 jaar in crypto zitten.
Mijn tips:
Doe onderzoek en leg een bedrag vast waar je je comfortabel bij voelt. Schrijf dit bedrag in je hoofd volledig af, het is niet meer liquide. Diversifieer je portfolio. Koop niet 4-5 munten, maar koop er 40-50.
Stap in met de gedachte dat je minstens 5 jaar niet verkoopt. In moeilijke periodes, ga niet doemdenken, maar koop bij. Je stapt dus best niet meteen in met het volledige bedrag. Verwacht je aan een extreem hobbelig parkour.
Blijf onderzoek doen. Projecten komen en gaan, dit moet je aanvaarden. Sommigen zullen uitdoven of zelfs scams blijken.
Als je niet bereid bent om veel tijd erin te investeren, zou ik aanraden om enkel BTC te kopen.
Dan maak je imo kans om er 'grof' geld mee te verdienen.
Maar eerlijk: als je je al niet comfortabel voelt om ooit 20.000 euro in uw balance te hebben, hoe ga je dan van pakweg 1.000 euro naar 50.000 euro willen gaan?

Dan zal ik wel moeten cashen en mijn winst grotendeels in vastgoed steken ofzo.