Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb, los van mijn alts, een deel vaste basis in LTC zitten. Je moet er wel tegen kunnen dat het al een paar keer serieus naar beneden geknald is, maar het over de hele curve stabiel omhoog.Litecoin beweegt zich toch zeer eigenaardig eigenlijk. Wanneer de altcoins rallyen, gaat het gestaag mee omhoog, wanneer BTC omhoog gaat, gaat het evenzeer gestaag mee omhoog. Het vraagt wat geduld en het opzij zetten van FOMO als je andere altcoins met 30% per dag ziet stijgen, maar deze ùbewegingen van LTC bevallen me wel.
Haha cryptocoin necromancy. Munten die iedereen in 2018 dood waande, beginnen opeens terug te pumpen.Stratis zowaar begint te stijgen, staat nog altijd op iets van 85% van zijn ATH, nog heel wat opwaarts potentieel dus. Zie die wel verdubbelen in februari
In 2017 snapte ik het ergens nog, maar nu moet ge toch al echt een gokprobleem hebben om nog eens te gaan inzetten op al die shitcoins imo.Haha cryptocoin necromancy. Munten die iedereen in 2018 dood waande, beginnen opeens terug te pumpen.
De ene keer stijgt btc, de andere keer eth en nog een andere keer de alts. Gewoon geduld hebben, de eth tijd komt terug en die stijging zal waarschijnlijk veel explosiever zijn dan die van btc.ik ben 95% invested in eth, en dat doet pijn atm ;-)

Ik hoor/lees vooral de laatste weken dat mensen hun ETH sellen voor ADA en/of DOT. De ETH waarde stijgt niet 'snel' genoeg, toch niet volgens de hype van de afgelopen maanden. De fees die je op transacties betaald zijn absurd hoog. Als je de tech vergelijkt met die van ADA of DOT dan loopt die achter. En voornamelijk ADA heeft nog zoveel op zijn roadmap. Afrika deal (5 miljoen gebruikers op de blockchain), Smart Contracts (Gogeun release), ERC20 converter, Coinbase release, Grayscale investeringen, 100+ projecten in de pipeline, etc..De ene keer stijgt btc, de andere keer eth en nog een andere keer de alts. Gewoon geduld hebben, de eth tijd komt terug en die stijging zal waarschijnlijk veel explosiever zijn dan die van btc.![]()
Ik hoor/lees vooral de laatste weken dat mensen hun ETH sellen voor ADA en/of DOT. De ETH waarde stijgt niet 'snel' genoeg, toch niet volgens de hype van de afgelopen maanden. De fees die je op transacties betaald zijn absurd hoog. Als je de tech vergelijkt met die van ADA of DOT dan loopt die achter. En voornamelijk ADA heeft nog zoveel op zijn roadmap. Afrika deal (5 miljoen gebruikers op de blockchain), Smart Contracts (Gogeun release), ERC20 converter, Coinbase release, Grayscale investeringen, 100+ projecten in de pipeline, etc..
Ik shill ook graag omdat ik bagholder ben maar tochIk zou u graag geloven, maar ge komt mij net iets teveel over als iemand die stofzuigers aan de deur verkoopt.
Kan gerust zijn dat je van alles hoort en leert, maar let toch maar op voor echokamers.

Ik ga wel akkoord met de echokamers. Al die telegram groepjes zijn puur vergif op dat gebied.The first major difference following the upgrade is that there will be “no execution fees,” which are usually charged to a user when interacting with a token smart contract on the Ethereum blockchain, known as gas fees.
The recent bull runs witnessed in Ether and other Ethereum blockchain tokens have led to extremely high gas fees due to network congestion, thus discouraging retail investors from getting involved.
Jij hebt wat ETH liggen eh?Ik zou u graag geloven, maar ge komt mij net iets teveel over als iemand die stofzuigers aan de deur verkoopt.
Kan gerust zijn dat je van alles hoort en leert, maar let toch maar op voor echokamers.

Ja, en dan? Ik zit hier toch niet te shillen?Jij hebt wat ETH liggen eh?![]()
ADA en DOT gaan zeker nog genoeg stijgen, maar no way dat ze ETH gaan inhalen.Ik hoor/lees vooral de laatste weken dat mensen hun ETH sellen voor ADA en/of DOT. De ETH waarde stijgt niet 'snel' genoeg, toch niet volgens de hype van de afgelopen maanden. De fees die je op transacties betaald zijn absurd hoog. Als je de tech vergelijkt met die van ADA of DOT dan loopt die achter. En voornamelijk ADA heeft nog zoveel op zijn roadmap. Afrika deal (5 miljoen gebruikers op de blockchain), Smart Contracts (Gogeun release), ERC20 converter, Coinbase release, Grayscale investeringen, 100+ projecten in de pipeline, etc..
Dit zijn typisch de verhaaltjes die opdoemen wanneer een cryptocoin niet snel genoeg stijgt voor sommigen (terwijl ETH al zeer hard gestegen is en nog véél opwaarts potentieel heeft, zowel t.o.v. fiat als t.o.v. BTC). De mensen die nu hun ETH verkopen, zullen langs de zijlijn moeten toekijken wanneer ETH in de spotlight staat binnenkort.jij niet dan?Jij hebt wat ETH liggen eh?![]()