Culturele centra - optredens

Horse

Well-known member
Wij zijn gisteren naar Allemaal Amerikaans geweest in Bozar Brussel. Bjorn Soenens heeft dat echt goed gedaan, alhoewel er wel een paar cringe momenten waren.

Zijn er nog zulke zalen / optredens? Uiteraard, maar ik had dit graag op voorhand geweten. Nu was het toevallig via ticketswap. Indien er nog mensen zulke zaken doen, had ik graag geweten welke nieuwsbrieven hiervoor interessant zijn.

Ik wil gewoon meer van dit! Laat hier gerust weten wat goed was, en wat er op de planning staat in 2026 👍

Best rond eind mei, begin juni de programma's van culturele centra raadplegen. Ik doe dat voor de culturele centra in mijn buurt en rond die periode wordt het programma voor het nieuwe seizoen aangekondigd. Vanaf vijf optredens krijg je een abonnement. Dat is interessant omdat je dan korting krijgt, maar soms ook voorrang bij bepaalde optredens. Weet dat de bekendere namen op een paar dagen zijn uitverkocht.

Bozar is nu wel geen cultureel centrum. Je kan die programma's raadplegen op websites van theaterzalen, maar dat zijn er enorm veel. Soms gebruik ik Facebook Evenementen of de website https://www.uitinvlaanderen.be/ Het probleem is dat je bij die sites het kaf niet meer kan scheiden van het koren, het is gewoonweg te veel. Maar om inspiratie op te doen voor het weekend durf ik daar wel eens kijken.

Rudi Vranckx, Jan Leyers, Steven Decraene, Lia Van Beckhoven, … toeren allemaal rond in de lokale culturele centra met lezingen. Idd eens naar de site surfen van de Cc’s in jouw buurt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan