een platte hamburger is nen ronden hamburger hierNee, niet lange hamburger, dat slaat helemaal nergens op. Een hamburger is plat, niet lang. Gewoon ne lange.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een platte hamburger is nen ronden hamburger hierNee, niet lange hamburger, dat slaat helemaal nergens op. Een hamburger is plat, niet lang. Gewoon ne lange.

Frituur is gwn frituur hoorDie WestVlamingen zeggen tegen een frituur waarschijnlijk ook de snackbar. Zo beetje alles maar kopiëren uit Olland de landsverraders.

Als ge wilt snakken moei naar de snakbar gaan he.Die WestVlamingen zeggen tegen een frituur waarschijnlijk ook de snackbar. Zo beetje alles maar kopiëren uit Olland de landsverraders.
Er zijn toch koppigaards op de aardkloot zenne.curryworst
frikandel is klein rond en een gehaktbal
lange hamburger is zo idioot dat het terecht niet bij de opties staat
Wie zou da nu zelfs bij zn fritten willen?
Ja, ik zeg tegen een bepaald spelletje: schaar-steen-papier ( zie een paar pagina's terug)Tot negen levens wist ik zelf niet dat er mensen waren die geen “frikandel” zeiden.
Zijn er zo nog woorden die landelijk / cultureel verschillen?
Bijzonder, schaar-steen-papier is (uiteraard) wel correct, een worstenbroodje met een curryworst is dan weer gewoon een worstenbroodje.Ja, ik zeg tegen een bepaald spelletje: schaar-steen-papier ( zie een paar pagina's terug)
En een worstenbroodje met een curryworst is een curryrol
Je bedoelt blad-steen-schaar is correct.Bijzonder, schaar-steen-papier is (uiteraard) wel correct, een worstenbroodje met een curryworst is dan weer gewoon een worstenbroodje.
Uiteraard... Niet!Je bedoelt blad-steen-schaar is correct.
Het is frikandel!!! Er zit geen curry in frikandel dus waarom überhaupt curryworst

Biscoff :Uiteraard... Niet!
De zevende dag: speculoos of speculaas
Dit dus e..Het is frikandel!!! Er zit geen curry in frikandel dus waarom überhaupt curryworst