Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://www.beyondgaming.be/attachments/img_20240227_201211508_hdr-jpg.27449/Dat je kan solderen is allemaal goed en wel he @Cyberkef maar wanneer krijgen eens iets te horen?![]()
maar of het goed is 
Ja, had echt miserie met men TS100No offence he cyberkef but you gotta work on those soldering skills!
Maar dees foto was met een macrolens getrokken en vergrootglaswerk he, gewoon ziet het er heus zo dramatisch niet uit 
Hij is momenteel nog niet compleet genoeg, qua percussion kan ik men meug wel al wat vinden maar de voices zijn nog te MEHmaar wanneer krijgen eens iets te horen?![]()

Daar ga ik de komende uren/dagen/weken nog veel mee oefenen 
Die klinken als oude 56k modems die in gang worden getrokken 

Tis u vergeven. Die weerstandjes zijn echt idd mini.Ja, had echt miserie met men TS100Maar dees foto was met een macrolens getrokken en vergrootglaswerk he, gewoon ziet het er heus zo dramatisch niet uit
![]()
Zonder afspelende voorbeeldjes is het best wel abstractik begrijp er geen zak van
![]()
Maar ik beloof dat ik één dezer wel es iets ga proberen opnemen!
(ze werken een tikkeltje anders dan ik oorspronkelijk verwacht had, time/size <-> feedback), maar (eer)gisterenavond toch al een paar nice dingen uitgekregen 
momentje.
Een zwitzers zakmes met handige functies dus.(ohja, ik begrijp er ook geen jota van, maar das niet erg)
"
) alles met kabeltjes verbinden
), ne mens weet waarvoor sparen! 

) Befaco!
nooit gedacht dat ik ging kwijlen op mutes yet here we are), wel geen fancy sliderkes noch VC erop (LFO dat langzaam panned van linkeroor naar rechteroor =
) but hey... you win some, you loose some.
. Nu is het alles of niets, en dat satureert te hard waardoor alles wat modderig wordt 

ZEVEN cartridges in de "founders edition pack" om mee te spelen, sommige van die demo's waren echt
hopelijk komen er in de toekomst nog extra cartridges uit (+ je kan er ook zelf maken als je slim genoeg bent). Die Trash distortion module kan uw oren laten bloeden 

... en paar dagen nadat ik het typte, ontploft de voeding ervan in ware ElectroBOOM fashion... Frkng goeikope chinese brolHopelijk overleeft men soldeerbout dees...

(on)-off-(on) betekent dus dat als ge die verzet, ze automatisch terug naar het midden springt (en je ze dus moet blijven vasthouden haha).
Voorlopig dus nog op USB voeding totdat ik ofwel de juste ribboncable vind, ofwel een of andere 12V -> 5V chip.

3 bordjes/verdiepingen, en zoveel onderdelen dat het bij momenten bandwerk leek. De cartridge connector had wrsl de kleinste pads die ik tot nu toe heb moeten solderen, 1 jumped solder en het ging om zeep zijn (maar all ended wel, professional solder at work HAHA!)

), in mijn tweede week verlof tijd genoeg om in een paar dagen alles af te krijgen en er mee te spel- Yeah right I wished, alles hiervoor was slechts een opwarmertje voor deze drie master DIY modules (precies een eindexamen) :')

), vactrol based mutes (zodat het niet instant/klikkerig aan/uit is, maar smooth) en L/R panning (spijtig genoeg niet via CV bestuurbaar). Ook enkel draaiknoppen ipv slidertjes, maar eh I'm already over it.
Daarnet mailtje naar support gestuurd, volgende week zal het wel gefixed zijn dan. En als kers op de taart: frkng potentiometers I swear to god + op het allerlaatste seconde zag ik dat ik met men verstrooide kop de voeding er omgekeerd had opgesoldeerd. Dat ging vuurwerk gegeven hebben, sjans dat ik dat op tijd had gezien.

Vakantiegeld een maand te vroeg gestort...En terwijl terug efkes sparen voor het laatste winkelmandje (geen DIY's meer, GELUKKIG): Mordac DATA voor visualisatie en Divkid's øcht + expander voor die zalige lfo's![]()

) en de Ochd+Expander (LFO's
) waren er nog een paar modules extra in het winkelmandje geslopen 
= 3 VCO's in 1 module, 1 hoofdoscillator, en twee (pre getunede) oscillators die zorgen voor Frequency Modulation.

), en slaag ik er in om mijn webcam/soundcard setup gefixed te krijgen zodat ik wat kan livestreamen op Twitch.