Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Ik heb hem ook gespeeld toen hij uitkwam, maar spijtig genoeg in medium details omdat mijn pc het al niet meer kon trekken.
Dus ik zie het ook wel zitten om hem nu met de 2.0 update helemaal opnieuw te beginnen.
En misschien eens een mainly melee build ipv guns.
Same here. Ik had een pistol- cyber build maar zou nu een fresh playthrough met nog meer cyberskills (netrunner) nemen.

CDPR heeft er wel echt alles aan gedaan om die dramatische launch te doen vergeten. Ben blij voor hen dat de expansion zo’n goeie reviews krijgt. Blood and Wine expansion voor Witcher 3 is voor mij nog altijd de beste DLC ooit gemaakt. Dat ze nu ook maar alle focus op hun nieuwe Witcher game zetten.

Ging normaal met men save verder doen, maar ben nu toch serieus aan het twijfelen om volledig opnieuw te beginnen.

En volgens Twitter raad cd project red aan om met een clean save te starten om zeker al de nieuwe dingen te zien.

Alé vooruit zal hem dan ook maar eens uit het plastiekske halen. Indertijd voor een appel en een ei gekocht, maar nooit de tijd gemaakt om er aan te beginnen.

Draait dat wat doenbaar op een steam deck?
Iemand die de beleving uit eerste hand kan vertellen hier :) ?

Draait dat wat doenbaar op een steam deck?
Iemand die de beleving uit eerste hand kan vertellen hier :) ?
Ik heb het indertijd gespeeld op Steam Deck en dat ging écht goed! Loading times vielen mij beter mee dan verwacht en het zag er goed uit.

Steam Deck heb ik wel verkocht intussen, ik speel amper on the go.

Is dat spel nu eindelijk in orde gebracht of wat is er nu juist? Indertijd was dit toch een flop?
Lol, in PS4-land wel maar op mijn toen 4 jaar oude PC draaide dat fantastisch op medium/high met een simpele 1070Ti.
Je weet niet wat je al gemist hebt.

Moet je de gewone versie hebben gespeeld voor je de expansion koopt? Nooit gespeeld wegens de slechte reviews daarmee
LOL deel 2. De console-guys hebben toen héél luid geroepen vandaar de negatieve sfeer. Spel speelde perfect op PC. Net gekeken en he"t heeft 86 op Metacritic, Enkel PS4 en die vorige Xbox waren een probleem.

Op pc was dit toen toch geen flop voor mij. Speelde heerlijk met belachelijk dikke gfx
Dit dus.

Nu, nieuwe patch. Dat perk systeem, daar moet ik toch nog eens goed in rondsnuisteren. Wel zalig van die car-reworking en politie. Al dikke fun gehad daarnet. :)

Terug
Bovenaan