Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Normaal kan je in je journal al de missie "Phantom Liberty" zien staan. Als je er op klikt zie je in de beschrijving wat je nog moet doen om de DLC dan effectief vrij te spelen.
Vandaag toevallig voor het eerst begonnen aan de DLC in een volledig nieuw spel. Wat andere missies doen om beter te worden had toch ook geen slecht idee geweest, het voelt toch wat moeilijker aan dan de rest van de game.
Die staat niet in mijn journal, heel vreemd. Eens in my game library aan het kijken en daar kan ik Cyberpunk nog eens downloaden, staat nu 2x in mijn home terwijl ik de game op disc heb. Eens zien of dat een verschil geeft… Add-on staat geïnstalleerd volgens PS5.

Die staat niet in mijn journal, heel vreemd. Eens in my game library aan het kijken en daar kan ik Cyberpunk nog eens downloaden, staat nu 2x in mijn home terwijl ik de game op disc heb. Eens zien of dat een verschil geeft… Add-on staat geïnstalleerd volgens PS5.
In mijn main menu staat het Phantom Liberty logo onder dat van Cyberpunk zelf. Kan je dat zien?
Is wel PC bij mij, maar de implementatie van de DLC zal normaal wel hetzelfde zijn.

Als je in het menu op 'new game' klikt, krijg je dan de optie om meteen met Phantom Liberty te beginnen?

Zo nee, dan is het een probleem dat de DLC niet correct geïnstalleerd is, zo ja dan is het een probleem met je game. Heb je de DLC apart gekocht?

Ik kreeg de optie meteen met Phantom Liberty te beginnen ja.
Denk het probleem gevonden te hebben. Had PL oorspronkelijk gekocht toen ik nog de PS4 versie van de game had, maar nooit aan gekomen. Recent dan de complete edition op PS5 gekocht, en daar zit een downloadcode in voor PL. Als ik PL vanuit mijn library aan klik en ‘Ga naar game’ doe, dan herkent de PS5 niks. Ben nu die code aan het inwisselen die bij de game zat, en dat laat mij effectief opnieuw PL downloaden ook al stond het geïnstalleerd. Benieuwd of dat gaat werken.

Ik kreeg de optie meteen met Phantom Liberty te beginnen ja.
Denk het probleem gevonden te hebben. Had PL oorspronkelijk gekocht toen ik nog de PS4 versie van de game had, maar nooit aan gekomen. Recent dan de complete edition op PS5 gekocht, en daar zit een downloadcode in voor PL. Als ik PL vanuit mijn library aan klik en ‘Ga naar game’ doe, dan herkent de PS5 niks. Ben nu die code aan het inwisselen die bij de game zat, en dat laat mij effectief opnieuw PL downloaden ook al stond het geïnstalleerd. Benieuwd of dat gaat werken.
Nu wel gelukt, direct telefoontje van Songbird. 👍

Stevige intro wel, ik speel al 40 uur op very hard en in de eerste 3 uur DLC al meer dood gegaan dan die andere 40 uur main game. Zit er wel direct in, die mannen van CDPR weten hoe ze DLC maken. Bij The Witcher 3 was dat er ook altijd boenk op.

DLC uitgespeeld, vond ik toch serieus pittig op very hard. Die laatste missie aan dat station was als netrunner bijna niet doenbaar. Dacht eerst dat die enemies bugged waren en random inspawnden, pas na 5 deaths of zo door dat die onzichtbaar waren.

Goeie DLC wel, typisch CDPR. Ook wel FOMO met al die keuzes die je moest maken. Denk da’k die binnen een paar maandjes nog eens de kans geef en andere routes ga nemen dan.

Morgen alweer een grote update.

Nieuwe features, waaronder zelfrijdende auto's; maar ook heel wat technische verbeteringen, en de game komt naar Mac.

Update 2.3 is the latest free update for Cyberpunk 2077, yet again the result of close collaboration between CD Projekt RED and Virtuos, and brings new ways to traverse the streets of Night City.

Players can now sit back and relax and let their vehicle do the work. While driving an owned vehicle, it is now possible to choose or create a map marker and enable AutoDrive to navigate to the destination completely hands-free. Night City’s premier driverless taxi service is fully operational now too thanks to the ability to summon a Delamain cab, choose a destination, and then let Delamain chauffeur players to their destination—for an appropriate eurodollar fee, of course. While using either means of transport, various cinematic camera angles can also be enjoyed, allowing passengers to take in Night City in a whole new light.

In addition, new technology features have been added with Update 2.3, including VRR support consoles, AMD FSR4 support, AMD FSR 3.1 Frame Generation, Intel XeSS 2.0, improved HDR settings, and more. All details of what’s included in this update can be found via the official patch notes.

Update 2.3 also brings Cyberpunk 2077 to a whole new platform: Mac with Apple silicon! The game can be purchased via the Mac App Store and other PC storefronts. If you already own the game via GOG.com, Steam or the Epic Games Store, you can play it on your compatible device. To find out whether your Mac can run Cyberpunk 2077, please check the official requirements.

Iemand die mij kan helpen? Vindt niet direct iets online hierover: ik heb het spel destijd op disk gekocht op ps4 en de upgrade naar ps5 gedaan. Nadien het spel (disc) verkocht en nu kan ik deze terug downloaden via PS Plus Extra, maar ik krijg telkens de melding dat ik de disc moet insteken. Restore licences is niet gelukt, iemand een idee?

Iemand die mij kan helpen? Vindt niet direct iets online hierover: ik heb het spel destijd op disk gekocht op ps4 en de upgrade naar ps5 gedaan. Nadien het spel (disc) verkocht en nu kan ik deze terug downloaden via PS Plus Extra, maar ik krijg telkens de melding dat ik de disc moet insteken. Restore licences is niet gelukt, iemand een idee?
Ook ooit eens met een game voorgehad. De PS blijft de disc licentie lezen boven de download versie.

Wat mij toen gelukt is, is de game volledig verwijderen (alles ervan, backup saves via claus behouden).
Daarna via de app (niet PS zelf) de game downloaden.

Moest dat niet lukken, neem ik aan dat je hiervoor met Sony contact kan opnemen?

Ook ooit eens met een game voorgehad. De PS blijft de disc licentie lezen boven de download versie.

Wat mij toen gelukt is, is de game volledig verwijderen (alles ervan, backup saves via claus behouden).
Daarna via de app (niet PS zelf) de game downloaden.

Moest dat niet lukken, neem ik aan dat je hiervoor met Sony contact kan opnemen?

Bedankt, ik ga dit eens proberen.

Eindelijk Cyberpunk 2077 een deftige kans gegeven. Ik denk dat ik de ps5-versie al 2 jaar geleden ofzo gekocht heb, telkens een halfuur gespeeld en terug afgezet. Waarschijnlijk nooit met de juiste mindset of mood begonnen tot op heden..

Ik ben me langzaam maar zeker aan het inwerken. Ik probeer veel sidequests te doen voor extra cash en denk dat ik mezelf zo snel mogelijk wil ombouwen tot een Bionicle met een trenchcoat. De ps5-versie kan nooit concureren met een krachtige gaming-pc, maar het kan niet genoeg gezegd worden hoe stijlvol deze game en is hoe goed ze erin slagen om u onder te dompelen in de Bladerunner-achtige wereld. De neon-verlichting, stijlvolle personages, cyborgs, auto's, technologie... Er is zoveel aandacht gestopt in de wereld dat ik zou geloven dat ik een neurose of TIA moet gehad hebben tijdens mijn vorige pogingen want hoe anders kon ik deze choom-lijke wereld weerstaan? :unsure:

Zaken gelijk de BD's zijn een van die zeldzame instanties die me doen denken dat ik echt iets creatief uniek ben aan het spelen... Misschien dat Watch Dogs(2) het al eerder deed, maar dan in een veel saaiere, minder geloofwaardige wereld dan Night City. Benieuwd of ik het hoofdverhaal uitgespeeld heb tegen dat DQ7 Reimagined uitkomt.

Morgen een update voor de PS5 Pro, met PSSR en nieuwe grafische modes.
  • Ray Tracing: een selectie raytracing, aan 60 fps
  • Ray Tracing Pro: alle raytracing, aan 30 fps (40 fps met VRR)
  • Performance: tot 90 fps met VRR

With the PS5 Pro Update, we implemented BVH8 (8-way Bounding Volume Hierarchy) support to implement ray-traced lighting, shadows, and reflections, bringing the lighting even closer to our artistic vision for this world.

Speaking of ray tracing, more power also means more options. We know players have different priorities while gaming, so are happy to offer three distinct PS5 Pro modes that allow everyone to unlock an experience that suits them. Ray Tracing Pro enables all available ray tracing enhancements, delivering the most visually advanced version of Cyberpunk 2077 on PS5 Pro. This includes ray-traced reflections, ambient occlusion, skylight, shadows, and emissive lighting, all active while Cyberpunk 2077 targets 40 frames per second on variable refresh rate-enabled displays or 30 frames per second otherwise.

On the other end of the spectrum, Performance mode focuses on delivering the highest possible frame rate for fast and fluid gameplay. On displays with VRR, Cyberpunk 2077 on PS5 Pro reaches up to 90 frames per second while maintaining high image fidelity. And finally, for those seeking the best of both, we designed Ray Tracing mode as the sweet spot between visuals and performance. It features select ray tracing enhancements while maintaining a smooth 60 frames per second, meaning improvements across the board.

Terug
Bovenaan