Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Zou deze dan een aparte trophy lijst krijgen? Of zal dat nog onder de PS4 lijst vallen?
Een patch die de resolutie en framerate opkrikt op PS5 is er al, dus nu zal het wellicht gaat om een échte PS5-versie, en die hebben altijd een eigen lijst. Rest alleen nog de vraag of we kunnen verderspelen met onze oude save (en reeds behaalde trophies unlocken) of moeten herbeginnen. 👴

Een patch die de resolutie en framerate opkrikt op PS5 is er al, dus nu zal het wellicht gaat om een échte PS5-versie, en die hebben altijd een eigen lijst. Rest alleen nog de vraag of we kunnen verderspelen met onze oude save (en reeds behaalde trophies unlocken) of moeten herbeginnen. 👴
Zou ik ook graag weten, momenteel aan het spelen op de PS5, 25 uur en nog geen crashes gehad, dus loopt wel soepel nu.

op PC liep hij imo ook vrij goed, vanaf de release.
ik geloof dat 1 easy-to-fix geluidsissue had, en hier en daar wat stutters, maar voor de rest geen issues dat ik mij kan herinneren.

941

Suprise, suprise, alweer een deadline die ze niet halen. Dat hadden we nu eens niet zien aankomen :sarcastic:
Ik zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.

Omdat de PS4 versie een "minderwaardige" versie is. De PS5 versie zal degene zijn zoals het bedoeld is, meer in lijn van de pc versie.

Ik zie niet in waarom ge nu nog een PS5 versie moet hebben. Iedereen die deze wilde spelen heeft hem al gespeeld. Ikzelf PS4 versie (duh) op de PS5. Dat ging vlotjes.
Omdat ik, net zoals de meeste, de game in al zijn glorie (voor zover je daarvan kan spreken bij deze titel) wil spelen ipv de inferieure PS4 versie waarin alles stroef loopt omdat de PS4 het gewoon technisch niet aankon. En ik hoopte dat daartegen ook de meeste fouten gepatched zouden zijn zodat het een aangename spelbeleving is , hoewel dat waarschijnlijk wishfull thinking zal zijn als je ziet tegen welke snelheid ze maar vorderen.

Er Is nog een hele meute volk die gewoon wachten op de uiteindelijke GOTY. Genoeg games die ik wil spelen die zo op de lijst eindigen, zeker met zo'n bescheten launch.

Snap jullie niet ze. Als ge hem op PS5 speelt is't wel geen inferieure versie. Op PS4 wel... uiteraard.
Ik heb amper problemen gehad. Soms na 1.5 uur eens een crash maar niks dat niet verholpen kan worden met voldoende te saven. Graphics waren gewoon ook top op PS5...

Tbh ik snap het ook niet de gfx zijn volgens mij ook top op PS5, de PS5 versie zal gewoon wrs Ray Tracing hebben en misschien wat betere opties op grafisch vlak maar niet echt super verbeteringen.
Op vlak van gameplay zijn er op pc 2 keer patches uitgebracht van 55 gig, maar veel verandering zie ik er toch niet AI blijft soms dom, enigste wat gefixed is, zijn de flikken die niet rondom u spawnen als je een misdaad pleegt.

Terug
Bovenaan