Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Snap jullie niet ze. Als ge hem op PS5 speelt is't wel geen inferieure versie. Op PS4 wel... uiteraard.
Ik heb amper problemen gehad. Soms na 1.5 uur eens een crash maar niks dat niet verholpen kan worden met voldoende te saven. Graphics waren gewoon ook top op PS5...
Simpel. De huidige versie is gewoon nog steeds de PS4 versie die je ook op de PS5 kan spelen. Er komt ook een PS5 versie die enkel op de 5 te spelen zal zijn, dus de betere versie tov de huidige.

Ik ben ook aan 't wachten op de PS5 versie voor m'n 2de playthrough. Heb 'm na release éénmaal volledig uitgespeeld met een male personage. De volgende zal met female V zijn. En ik ben wel benieuwd naar de verbeteringen. Hopelijk is er tegen dan ook ''al'' een DLC uit ofzo.

FC3cyf-WYAIRzG7

Met de next-gen update (hopelijk) on the horizon in Q1, verwachten jullie dat de prijs van de game in de winkels terug zal stijgen?
Momenteel staat hij aan €25 op Bol (Xbox). Langs de ene kant een goeie deal, maar langs de andere kant ga ik niet aan de verleiding kunnen weerstaan om er al aan te beginnen voordat de NG patch er is (zeker als hij weer wordt uitgesteld :p )

Met de next-gen update (hopelijk) on the horizon in Q1, verwachten jullie dat de prijs van de game in de winkels terug zal stijgen?
Momenteel staat hij aan €25 op Bol (Xbox). Langs de ene kant een goeie deal, maar langs de andere kant ga ik niet aan de verleiding kunnen weerstaan om er al aan te beginnen voordat de NG patch er is (zeker als hij weer wordt uitgesteld :p )

Stijgen in prijs? Zou me verbazen. Tegen Q2 zit dat spel gratis bij de cornflakes.

Persoonlijk denk ik van wel. Een PS5 game is sowieso duurder en in principe zou het deze keer wel écht af moeten zijn.
Misschien dat ze er wat DLC of whatever bijsteken om toch een duurdere prijs te kunnen rechtvaardigen.

Heb hem onlangs ook in promotie gekocht maar eens je even bezig bent dan heb je wel snel zin om het spel gewoon af te sluiten en te wachten op de next-gen patch. :unsure:

Zit hier ook te wachten op een >20 EUR prijs voor de PS4 versie om te kopen en dan te spelen met PS5 upgrade (hopelijk ergens in 2022) en dan ook eens The Witcher 3 uitspelen :unsure:

Die PS5 update mag er wel eens gaan komen. Al vaak zin gehad opnieuw te starten.

Terug
Bovenaan