Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Er staat nergens een upgrade mogelijkheid. Enkel optie volledige game 24,99 voor de digitale versie
If you already own Cyberpunk 2077 on PS4, then you'll be able to upgrade your game to PS5 for free. It's fairly straightforward, and won't take you too much time. If you don't currently have any version of the game installed, then from the PS5 dashboard, go to Game Library and then Your Collection. Find Cyberpunk 2077 and select it.

A popup will appear asking which version you want to view. Select PS5 and then click Download. Follow the steps and choose Download PS5 Version. The game will then begin downloading to your console. At the time of writing, it's about 56GB in size.
If you already have the PS4 version of Cyberpunk 2077 installed on your console, then simply select it from the PS5's main menu and click the ... icon. Select View Product and then Select Version. You can then choose the PS5 version and begin downloading it. Remember, if you own Cyberpunk 2077 on PS4 Blu-ray, then you'll need to insert the disc to upgrade, and keep it in your console at all times when you want to play the PS5 version.
Meer weet ik ook niet, heb het zelf op PC. Als je fysiek speelt, zeker niet vergeten uw disk erin te stoppen.

Ik kan hem ook niet upgraden. Net heel het spel als ps4 versie geïnstalleerd voor de eerste keer, maar nergens een upgrade mogelijkheid...

Heb mijn ps4 disc in de ps5 gestoken en spel proberen te starten maar die was automatisch al aan het downloaden. 58GB.
Spel stond wel nog geinstalleerd.
Straks eens kijken of ik dan na die update ook effectief de PS5 versie kan kiezen.

Misschien 'check for updates' gebruiken voor de update?

2-tal uurtjes erop zitten nu, volledig opnieuw begonnen aangezien het van december 2020 geleden was.
Tot nu toe werkt alles smooth, geen bugs of dergelijke. 60fps is wel een must, evek de ray tracing mode geprobeerd (30 fps) maar dat kan ik precies niet meer goed verdragen, lijkt een beetje op screen tearing.

Speelt vlot, zoals het een jaar geleden had moeten zijn. Game zal uiteraard wel mankementen blijven hebben tov eerder beloftes, maar dit lijkt me wel een stap in de goede, technische richting. Ik speel op XSX.

2 uurtjes geleden dan maar gekocht via de PS Store voor slechts €25, en is nu al gedownload en geinstalleerd. Wat een timing, net voor Horizon Forbidden West :D

Ik ga niet weten met welk spel te beginnen!

2 uurtjes geleden dan maar gekocht via de PS Store voor slechts €25, en is nu al gedownload en geinstalleerd. Wat een timing, net voor Horizon Forbidden West :D

Ik ga niet weten met welk spel te beginnen!
Is dit dan eigenlijk de effectieve PS5 versie of een geupgrade PS4 versie? Of is de versie met patch 1.5 sowieso de PS5 versie?

Met deze update hem toch ook op de verlanglijst gezet als het ooit in solden komt (staat in solden atm lol).

Laatst bewerkt:
Ik vind 25€ eigenlijk beste mooie prijs voor een nieuwe game van 50-80u. En op nextgen kracht

Er staat nergens een upgrade mogelijkheid. Enkel optie volledige game 24,99 voor de digitale versie
Ik had hetzelfde probleem.
Blijkbaar zijn de fysieke versies niet region free. Zo heb ik de game via mediamarkt.be aangekocht, en toch een UK versie gekregen.
Het probleem viel in mijn geval dus op te lossen door in te loggen met een account met een Engels adres.

Terug
Bovenaan