Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben er hier ook terug aan begonnen, maar met raytracing op PS5 is het imo niet speelbaar (of ik ben de 30fps niet meer gewoon). Ik blijf alleszins wel bij de performance mode, maar de eerste 4u toch al wat bugs tegen gekomen, helaas.Ziet er idd nice uit. Moet wel eerlijk zeggen dat de series s versie toch teleurstellend is als ik dat filmpje van DF zie. Geen ray tracing mode, maar zelfs geen 60 fps mode!? Dat vind ik toch echt bizar. Is nu al met een paar spellen zo dat de console eigenlijk niet doet wat beloofd werd. De meeste die een series s kochten dachten dat ze alles konden spelen zoals de series x maar dan in 1080p. Je verwacht toch op zijn minst 1080/60 voor die console dan. Zeker met cyberpunk vind ik 60 frames een must. Anyways, mocht ik ooit tijd hebben, herspeel ik deze ook nog eens. Maar ik hoop dat de Witcher PS5 patch snel komt. Dat spel moet ik toch gespeeld hebben...
Ligt niet aan jou hoor. Geen idee waarom je die mode zou kiezen. Ziet er krak hetzelfde uit, maar dan aan 20 fps. Onspeelbaar.Ben er hier ook terug aan begonnen, maar met raytracing op PS5 is het imo niet speelbaar (of ik ben de 30fps niet meer gewoon).

Vergeet uw kleren niet aan te houden ingame, ik had per ongeluk mijn broek en topje verkocht (vrouw gekozen). Ik had het zelf niet doorBen er al aan begonnen. Jesus, wat een details om uw ventje te creëren.
Fijn dat ik mij een alter ego kan aanmeten die eens een kleine fluit heeft...
Zo ziet ge eens lingerie he.Vergeet uw kleren niet aan te houden ingame, ik had per ongeluk mijn broek en topje verkocht (vrouw gekozen). Ik had het zelf niet door
Tis direct poedelnaaktZo ziet ge eens lingerie he.
Jaja, ze gaan ver met hun custom char´s
Waar bestel ik dat spel hier.