Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Ik heb nu een 80-tal uren op de teller en heb toch genoten van het spel.
Ik ben geen echte game-breaking bugs tegengekomen, wel soms visueel wat haperend.

Kon het beter? Zeker en vast. Maar er mij toch geweldig mee geamuseerd.
Nu enkel nog de eindes spelen en dan zal het genoeg geweest zijn.
Mijn plan was voor platinum, maar heb al een trophy gemist waarvoor ik een deel moet herspelen en daar heb ik geen zin in .

Ik heb nu een 80-tal uren op de teller en heb toch genoten van het spel.
Ik ben geen echte game-breaking bugs tegengekomen, wel soms visueel wat haperend.

Kon het beter? Zeker en vast. Maar er mij toch geweldig mee geamuseerd.
Nu enkel nog de eindes spelen en dan zal het genoeg geweest zijn.
Mijn plan was voor platinum, maar heb al een trophy gemist waarvoor ik een deel moet herspelen en daar heb ik geen zin in .
Welke trophy gemist ?

De storyline van die flik uitspelen.
Had onderweg een verkeerde keuze gemaakt en deze is vroegtijdig afgebroken.
Zou er toch gewoon voor gaan eigenlijk (Als je nog ergens een save hebt staan). Die missies zijn helemaal niet moeilijk en geven net een toffe noir/cyberpunk/detective sfeer.

weet iemand waarom mijn character altijd met zijn wapen slaat wanneer ik 1 vast heb ? Wreed lastig, wil altijd meelee hits doen wanneer je in gun fight zit of moet reloaden.

weet iemand waarom mijn character altijd met zijn wapen slaat wanneer ik 1 vast heb ? Wreed lastig, wil altijd meelee hits doen wanneer je in gun fight zit of moet reloaden.
Ik ga ervan uit dat je met AZERTY layout speelt? Bepaalde keys zijn tot nog toe (patch 1.12) nog steeds niet remappable, waaronder Quick Melee. Quick Melee staat standaard op Q, wat onder AZERTY dus normaal gezien strafe left is.

Tot CDPR ons de mogelijkheid geeft om iedere key te remappen, moet je dus zelf in <path-to-game>\r6\config\inputUserMappings.xml de QuickMelee remappen, of je kan gebruik maken van deze mod.

Laatst bewerkt:
hmm source code van deze game gehackt en verkocht? damm deze game wordt echt wel een lijdensweg voor cd project

Vraag me af wat ze met die source code kunnen doen, is nl. illegaal verkregen dus in games zal je het alvast niet tegenkomen.

Vraag me af wat ze met die source code kunnen doen, is nl. illegaal verkregen dus in games zal je het alvast niet tegenkomen.
sja, hun engine kan je toch terug vinden, dus als jij een game wil maken dan heb je al een engine die je kan gebruiken
daarnaast zal het ook wel makkelijker zijn om cheats te maken (in cyberpunk77 niet echt een probleem wegens geen online)
stel dat er andere elementen aanwezig zijn, gelijk een goeie ai, dan kan je daar toch ook een stuk van overnemen

Ik ga ervan uit dat je met AZERTY layout speelt? Bepaalde keys zijn tot nog toe (patch 1.12) nog steeds niet remappable, waaronder Quick Melee. Quick Melee staat standaard op Q, wat onder AZERTY dus normaal gezien strafe left is.

Tot CDPR ons de mogelijkheid geeft om iedere key te remappen, moet je dus zelf in <path-to-game>\r6\config\inputUserMappings.xml de QuickMelee remappen, of je kan gebruik maken van deze mod.

Thanks !

Wat is de huidige staat van deze game op een PS5? Ik heb van het weekend eindelijk een PS5 en vroeg me af of ik deze game een kans kan geven of niet?

Het belangrijkste om te onthouden is dat de dupe glitch gefixt is met deze patch.
Ik had voor ik de patch heb toegepast toch nog rap 2000 schilderijtjes geduped om straks te verkopen aan 4000 per stuk :p

Forumkonijn heeft Cyberpunk 2077 bijgewerkt met een nieuwe update:

Cyberpunk 2077-patch lost meer dan 500 problemen op

Lees meer over deze update...

Terug
Bovenaan