Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Het ligt misschien deels aan de marketing maar Cyberpunk is geen sandbox game zoals GTA. Het is een verhaalgedreven spel en in dat aspect zijn er weinig andere games die beter voor de dag komen vind ik. Je acties kaderen dus altijd binnenin de context van het verhaal en de missies die je uitvoert; het is geen spel waar je gewoon blindelings gaat verkennen zoals je in bv. GTA of Skyrim zou doen. Beetje gelijkaardig aan The Witcher 3. Al heb ik zelf al wel regelmatig wandelingetjes gemaakt doorheen de stad, gewoon voor de levendige sfeer en de details op te nemen

Als het verhaal je niet interesseert of als je focust op het opkuisen van alle icoontjes dan snap ik wel dat je het spel maar niks vindt. Die NCPD hustles heb ik me zelf nooit mee bezig gehouden.

ik ga de hoofdlijn vooral uitspelen. Ik heb nu paar zo een threat uitgeschakeld of voor Regina iets gedaan maar dat is altijd rambo stijl binnengaan en iedereen omver knallen. Het is jammer dat na 2 jaar de stijve harken en bugs er nog niet uitzijn.

Ook, en dat zal aan de tv liggen (desondanks Halo Infinite wel top eruit ziet) vind ik dit spel niet zo wauw eruit zien. Film Grain, Motion blur enzovoort allemaal uitgeschakeld wel.

Ik vind het grafisch een van de meest indrukwekkende games die er zijn. Al speel ik wel op een high end PC en ray-tracing maakt een enorm verschil hier :biglaugh:

Ja, hier een nagelverse RTX3080 geinstalleerd en zowat alles staat op maximum, buiten enkele ray-tracing effecten (high ipv ultra). Toch wel het meest indrukwekkend dat ik al gezien heb.

Nieuwe bug:

Juist een vrouwelijke cyberpschyo vermoord die bepaalde rituals deed. Na haar te doden hoor ik constant een gekreun, gesnik van haar dat random afspeelt. Gaat pas weg als je doodgaat of spel herlaadt..

Laatst bewerkt:
Ondertussen toch al een aantal dagen mee bezig geweest. Het heeft lang geduurd maar ik moest er toch ooit aan beginnen 😋

Ondertussen toch al een aantal dagen mee bezig geweest. Het heeft lang geduurd maar ik moest er toch ooit aan beginnen 😋
Zalig spel. Nog niet op't einde maar tot nu toe vond ik élke sidequest al erg goed. Wat een stad ook.
Vind het wel spijtig dat 1 playthrough blijkbaar niet kan als je verschillende keuzes neemt.

Tot hiertoe vind ik het ook vrij goed. Momenteel vooral bezig met Gigs en andere kleine zijmissies ipv de main story.
Ik denk wel niet dat ik voor platinum ga gaan door die verschillende playtroughs.

Tot hiertoe vind ik het ook vrij goed. Momenteel vooral bezig met Gigs en andere kleine zijmissies ipv de main story.
Ik denk wel niet dat ik voor platinum ga gaan door die verschillende playtroughs.
Die verschillende playtroughs beginnen eigenlijk bij de laatste missie en die kan je steeds opnieuw doen.
Voor de plat moet je wel op andere dingen letten dan die playtroughs. Er is nogal wat missable stuf.

Maar goed dat je er eindelijk aan begonnen bent. Enjoy the ride!

Die verschillende playtroughs beginnen eigenlijk bij de laatste missie en die kan je steeds opnieuw doen.
Voor de plat moet je wel op andere dingen letten dan die playtroughs. Er is nogal wat missable stuf.

Maar goed dat je er eindelijk aan begonnen bent. Enjoy the ride!
Momenteel eigenlijk nog totaal niet gekeken wat de trophies zijn.
Kl*te dat er missable trophies zijn 😕

Moest er een keer van komen hé. Ik had het niet voor niets gekocht.
Het bevalt mij al zeer goed tot hiertoe!

Terug
Bovenaan