Dali Oberon Vokal

Einddatum + uur van de verkoop
31/03/2025 22:00

Jorre101

Active member
iTrader: 100% (25/25)
Algemene informatie/specificaties
Dali Oberon Vokal min 200 meeneem 350
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Hofstade
Wegens een upgrade mag deze weg. In zeer nette staat (rookvrij huis) en klinkt perfect!

Foto's op 2dehands

Min 200, meeneem 350.

Ophalen te Hofstade (Zemst)

Hey,

Ik ben wat info aan het verzamelen voor mijn eerste deftig audio systeem uit te bouwen rond mijn projector dus houd het topic hier wel wat in het oog voor als er interessante dingen opduiken om dat te beginnen opbouwen (de markt in belgie/nl en zelfs EU lijkt niet zo groot tgo US als je r/hometheater wat in het oog houd.
Dus wel interesse maar Dali nog niet vaak zien voorkomen in topics die me info bezorgden.

Heb je hem gebruik als center in een groter systeem (5.1 of meer)?
in jouw situatie meer voor films of muziek?
Tevreden van geweest of wat is de reden van upgrade?

Hey,

Ik ben wat info aan het verzamelen voor mijn eerste deftig audio systeem uit te bouwen rond mijn projector dus houd het topic hier wel wat in het oog voor als er interessante dingen opduiken om dat te beginnen opbouwen (de markt in belgie/nl en zelfs EU lijkt niet zo groot tgo US als je r/hometheater wat in het oog houd.
Dus wel interesse maar Dali nog niet vaak zien voorkomen in topics die me info bezorgden.

Heb je hem gebruik als center in een groter systeem (5.1 of meer)?
in jouw situatie meer voor films of muziek?
Tevreden van geweest of wat is de reden van upgrade?
Deze werd gebruikt in een 5.1.4 opstelling, voornamelijk voor films/gaming.

Mijn andere speakers zijn ook van de oberon lijn (2x oberon 7 en 2x oberon 3) en ben daar zeer tevreden van. Maar ik had de kans om voor een stevige korting een nieuwe rubikore center te kopen (ook Dali maar een paar treden hoger) en kon niet weerstaan :).

Dali is een vrij gekend Deens merk, moet maar is googlen. Maken heel goede luidsprekers.

Terug
Bovenaan