Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een licht rond mijn bord zou ik ook nog moeten hebben. Iemand aanraders?

163575818-151296986780768-2329495206526769391-n.jpg

163388344-274278130803902-1576401829240757782-n.jpg

Ik heb deze, zeer tevreden van. Gekocht in Stekene mocht je er zelf naar toe gaan.

Is op bol ook te vinden voor de zelfde prijs eigenlijk.
Ze hebben hem nog maat groter ook, voor mij is dees perfect.
Ik gooi nog amper tegen de zwarte rand.

Op foto zijn de kleuren wel anders, in het echt is het volledig wit. Kon precies niet de juiste settings vinden op de camera.

Heb mij nog keer nieuw setje darts gekocht.

550x560.jpg

Smijt nu al tijdje met torpedo stijl pijlen terug, voelen toch zo goed aan. Enige dat brass pijlen waren, dan maar tungsten set gekocht.

Soms denk ik ook wel is om met iets dikkere pijlen te gooien. Zit nu met 6.5mm op die designa pijlen en heb nog een paar pijlen liggen die zo eivormig zijn ipv straight barrel. Soms hebk de indruk dat het met die beter ga :p

Nieuwe pijlen gooien wel heerlijk, kan maar na week zeggen dat ze effectief goed zijn.

125 gegooid, natuurlijk moet de 3de pijl altijd naar de 5 gaan :D Paar keer in de 100 gegooid ook, moet nog wat meer tijd hebben ermee voor dak oordeel kan vellen. Kwa gewicht zitten ze prima op 24 gram en shape is ook spot on. Pakken dunner dan die brass, en zitten goed in het bord. Sommige van mijn pijlen zijn zo fijn, precies een tandenstoker dat je tegen dat bord gooit. Voorlopig op die 15 min gooien wel goed gevoel bij. Zeker voor die 22 euro dat ze maar gekost hebben.

163740447-346518583469665-2741420574885936660-n.jpg

Overstap van brass darts is idd wel een zaligheid. Gewoon t feit dat ge soms mooi kunt groeperen geeft al een gelukszalig gevoel 😛

Ahja jongens k raad aan om dartcounter te installeren ;) kunnen we online simpel tegen mekaar spelen via die app. Is zen 15€ per jaar trouwens ook waard om al uw stats bij te houden :)

Ahja jongens k raad aan om dartcounter te installeren ;) kunnen we online simpel tegen mekaar spelen via die app. Is zen 15€ per jaar trouwens ook waard om al uw stats bij te houden :)
Gebruik ik niet meer, zit vol van de cheaters en heb het opgegeven die app. Ik gebruik my dart training, 1 keer 5 euro betaald en heel wat meer drills dan dartcounter. https://play.google.com/store/apps/details?id=at.steirersoft.mydarttraining&hl=nl&gl=US
Je kan ook online spelen, meeste spelen via Nakka. Kan je ook via u telefoon doen btw.

K zei net tegen kampers dat de cheaters precies nog meevallen. Soms hebt ge is van die gekke voorvallen mja ik gooi ook eens leg op 20 pijlen en dan de leg erna 50 ofzo haha

K zei net tegen kampers dat de cheaters precies nog meevallen. Soms hebt ge is van die gekke voorvallen mja ik gooi ook eens leg op 20 pijlen en dan de leg erna 50 ofzo haha
Het staat nu 10-10 tussen ons 😂. Ik heb echt eerst een leg of 4 nodig om erin te komen 😂.

43 gemiddeld was wel goed. Maar en een CO van 19% 🙈

Hier 13 en 16% op checkouts :p

waren 2 fijn matchkes. Eerst gij die terug kwam waar k uiteindelijk won en dan 2e game ik die terug kom en t dan toch nog uit handen geef :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan