Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Zorgen dat de zaal stil is zoals bij tennis zie ik nog een mogelijkheid worden. Maar 90% van de zaal is ladderzat dus dat enforcen zal wel iets anders worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan krijgt ge het BDO WK en daar kijkt geen kat meer naar (als het uberhaupt nog bestaat)Zorgen dat de zaal stil is zoals bij tennis zie ik nog een mogelijkheid worden. Maar 90% van de zaal is ladderzat dus dat enforcen zal wel iets anders worden.
Ik denk net dat Darts een publiek heeft omdat ze daar verkleed wat kunnen zuipen en zingen. Als iedereen zoals bij tennis moet gaan stilzitten en af en toe een een applaus mogen geven met een 180 zal 't rap gedaan zijn met de populariteit van de sport.Zorgen dat de zaal stil is zoals bij tennis zie ik nog een mogelijkheid worden. Maar 90% van de zaal is ladderzat dus dat enforcen zal wel iets anders worden.
Geen stiller publiek, gewoon geen marginalen die anti-supporteren.Als je kiest voor een stiller publiek dan mag je ook rekening houden met dat deze 'sport' minder populair gaat worden.
Of je nu met 6-0 verliest of met 6-5. Verlies is verlies.Ik hoop dat ik ongelijk heb maar volgens mij gaat MVG den Dimi toch een pak slaag geven.
Nee, de BDO bestaat niet meer. Tijdens andere sporten kan het er ook luid aan toe gaan zoals bij tennis etc, maar niet tijdens de opslag omdat de spelers zich moeten concentreren. Niet dat dit bij darts ooit haalbaar gaat zijn, het is en blijft een cafésport.Dan krijgt ge het BDO WK en daar kijkt geen kat meer naar (als het uberhaupt nog bestaat)
Ik heb dit hier nu al een paar keer teruggelezen en dat is nu niet per se enkel en alleen op u bedoeld, maar...Achja Price oogst toch echt wel wat hij gezaaid heeft ook niet? Ik zie dat bij geen enkele andere speler zelfs maar bijna zo erg voorvallen.
Gaat niet beteren nu met zijn koptelefoon he dat boe geroep gaat verergeren.

Die quote van MVG zegt dus gewoon wat er hier al vermeld is. Dat hij inderdaad reageert op het boegeroep.Om Van Gerwen te quoten (van wie ik ook geen onverdeelde fan ben overigens ook al is dat de grootste darter die er ooit geweest is imo, zelfs groter dan Phil Taylor):
Als je erom vraagt, kan je het krijgen’
Sterker nog: Michael vindt dat het Gerwyns eigen schuld is: “Hij heeft over zijn eigen afgeroepen, want hij stond altijd zo naar het publiek (gebaard handen naast zijn oren), noem het maar op. Dus je kunt het van twee kanten bekijken. Ene kant denk ik van: ‘hé, een grote speler als Gerwyn Price moet je een beetje respect voor hebben’, maar aan de andere kant: als je erom vraagt, kun je het ook krijgen.”
Price is toch echt wel mee schuldig aan heel dat verhaal? Hoeft dat dan voor mij zover te komen dat het publiek hem zo hard uitjouwt dat hij een koptelefoon nodig vindt? Nee. Vind ik het bijzonder dat voornamelijk (uitsluitend?) hij dat iedere keer dat voorheeft? Neen, ook niet.
Of ook nog bv: https://sporza.be/nl/2021/12/26/de-...buitenwipper-met-een-reputatie~1640544779040/
Die sporten lopen gewoon nog wat achter op het voetbal.Goh ja, tennis is ook al lang niet meer stil hè mannekes. In de grand slam halve finales is de sfeer ook maximaal hoormaar daar hangt er geen sfeer van 10 halve liters is hier normaal