Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha wtf, ik vind da wel ne chille de Mathias.

Rudy en Eric toch mn favo duo.

Gaaaast pikachu achterlijke 3-1 uit handen geven, fucking hell bol het af gast.

De enige kans wss om Humphries eruit te kegelen, GODVER

Rudy kent er ook gewoon geen hol van, wat die soms uitkraamt...
Die kerel van gisteren hoor ik nog wel graag bezig.

Wel sterk van Humphries, ben er geen fan van maar dat mentaal nog kunnen omkeren is heel knap.

Gohja het is toch vooral altijd de linkse man op beeld die de expertise heeft he.
De rechtse is een presentator die gewoon de boel wat begeleid.

Zo jammer van Humphries miljaaaaaaaaaaaar, had er gewoon uit moeten liggen.

Jammer dat Price eruit ligt, geeft toch een knauw aan mijn verdere interesse voor dit WK.

Waarom lijken(?) sommige hier zo tegen Humphries te zijn?

Persoonlijk nooit graag zien spelen, al sinds ik darts beginnen kijken ben dus voor hij echt top was. Kan ook niet goed op zijn gezicht kijken maar daar kan hij nu ook niet aan doen ^^

Zoals verwacht een vroege exit voor Smith. Zit hem echt wel in de doubles. Vaak millimeters…

Kudos aan Dobey, knap gespeeld.
Mmm ja géén slechte match van Smith maar niet de vorm van vorig jaar en Dobey echt goed op de dubbels. Dat maakte het verschil.

Ik zie Dobey nu toch als outsider voor de titel. Hij gooit enorm sterk. Al blijft MvG natuurlijk wel de favoriet.

By the way, wel een leuk toernooike met Garry en Barny van de oude garde die ook goed in vorm zijn en ook nog volop mee doen voor de titel.

Laatst bewerkt:
Gary Anderson kritisch voor Engelse media: “Als het fout gaat met Littler, hebben jullie het verpest”
"laat hem gewoon darten. Als het fout gaat, hebben jullie het verpest.”

Wise man. Wise man.

Littler is toch al echt een bazeke ze, gevaar om te jinxen nu maar die gooit met zo veel ease en zo weinig stress precies... .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan