Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren was al pijnlijk voor de Nederlanders, die tendens gaat vandaag verder.
Al 6 man minder.
Van Veen heeft ook al gene makkelijke tegenstander met Pikachu morgen.

Doets,Wattimena en MvG houden eer nog hoog maar Doets zou onder Zweedse vlag willen gaan spelen net zoals De Graaf.
Ik acht De Graaf toch niet kansloos tegen Anderson, toch oppassen voor Gary imo ondanks sterk jaar.

Leuk WK tot nu toe,paar hoogstaande matchen en een paar matchen van minder niveau maar wel spannend.

En sorry Jarvis, ik vond het te opvallend van Meikle tegen Sherrock, je kan loose darts hebben maar zoveel als hij heeft gehad......
Ik stel me daar vragen bij maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Is het eigenlijk ooit al gebeurd dat je jezelf bust op 140 ?
Vond dat toch ook opmerkelijk moment.

Edit: White echt wel secuur op dubbel 20 :bow:

Laatst bewerkt:
Wat een WK, nu Ross Smith ook aan't suggelen en 2-0 achter in sets.
Nebrida checkt ook wel praktisch alles uit.

Edit: Smith ligt eruit :eek:

Ik hoop voor Dimi dat hij zijn tegenstander niet onderschat anders komt hij misschien ook in de problemen.
Moest Dimi winnen wacht met Rydz ook taaie (die gooit praktisch altijd triple of zelfs 2).

Laatst bewerkt:
Gisteren was al pijnlijk voor de Nederlanders, die tendens gaat vandaag verder.
Al 6 man minder.
Van Veen heeft ook al gene makkelijke tegenstander met Pikachu morgen.

Doets,Wattimena en MvG houden eer nog hoog maar Doets zou onder Zweedse vlag willen gaan spelen net zoals De Graaf.
Ik acht De Graaf toch niet kansloos tegen Anderson, toch oppassen voor Gary imo ondanks sterk jaar.

Leuk WK tot nu toe,paar hoogstaande matchen en een paar matchen van minder niveau maar wel spannend.

En sorry Jarvis, ik vond het te opvallend van Meikle tegen Sherrock, je kan loose darts hebben maar zoveel als hij heeft gehad......
Ik stel me daar vragen bij maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Is het eigenlijk ooit al gebeurd dat je jezelf bust op 140 ?
Vond dat toch ook opmerkelijk moment.

Edit: White echt wel secuur op dubbel 20 :bow:
What is up mss met die Zweedse connectie? Zit daar een verhaal achter mss?

Gelukkig lopen Dimi zijn dubbels wat want dat waren wel heel veel loose darts. Voor die laatste leg maar net 80 gemiddeld.

Als hij wint van Rydz gaat hij voorbij Michael Smith en staat dan 16de.
Meer plaatsgewin zal moeilijk zijn.
Moet al terug halve finale of finale bereiken.

Kijk morgen uit naar Chisnall, die gun ik ook wel echt kans op titel maar zit in Dimi zijn kwart.

Vond het toch niet zo'n gemakkelijke overwinning zoals de cijfers doen uitschijnen, op de key moments wel het juiste gedaan.
Slevin had volgens mij gewoon echt pech dat den Dimi zijn dagje had? (vooral wanneer het moest gebeuren was hij bikkelhard)

Sorry ik was moe maar ik heb de match nu even bekeken en ik vond Slevin echt goed spelen.
Hij speelde alvast beter dan 90+% van diegenen die al gespeeld hebben én hij ligt er dan gewoon uit. :tongue:

Laatst bewerkt:
Vanmiddag enorm trage wedstrijden maar de seeded players allemaal door;
Clayton ontsnapt wel met deciding leg, die heeft zich echt onnodig zelf in de problemen gebracht.

Met Van Veen nog maar eens Nederlander eruit, met veel begonnen nog maar 3 over.
Pikachu heel secuur en volwassen, kan nog wel eens stunten door eventueel zelfs Cross/Williams eruit te kegelen.
Zijn Engels is wel niet goed zo te horen .

Klasse van Gurney, op't juiste moment toeslaan.
Hempel begon op't slechtste moment te strugglen en zo was hij zijn voordeel kwijt.
Nogmaals bewijs dat het momentum sport is.

Nu Chizzzy time.

Edit: Evans heeft blijkbaar ook iets gegeten, dit niveau zie ik niet vaak van hem .
Chizzy zal moeten oppassen en hoog niveau zelf aanhouden en dubbels niet te vaak missen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan