Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ashton is trouwens de enige die Q school gedaan heeft en zo haar kaart heeft gehaald.
Dus je moet al goed kunnen darten voor daar door te geraken, loopt daar enorm veel tallent.

Da bord is toch zielig eigenlijk voor de hoge prijs je daar moet voor betalen.

Deze week mijn blade 6 binnen gekregen en je ziet daar amper putjes op en het is geen dual of trippel core bord.

Ryan Joyce dikke match aan t gooien seg. King met 97 gemiddelde in twee sets twee kansen op dubbels gekregen omdat Joyce hem gewoon nog overpowered en 75% haalt op check outs. :thumb:

Edit: Ah nee 60% , set 1 was 75% dan nog.

Had ik moeten zwijgen precies. King neemt over, en speelt ook gewoon sterk.

Edit: Straf straf, Joyce dik aan t spelen eerste twee sets en dan ineens pets King erop en erover en Joyce kon 'niks' meer.

Laatst bewerkt:
Kansjes gehad al in die eerste set, paar mooie dingen paar keer wat minder. Maar als dit het niveau blijft moeten er nog kansen komen voor hem.

Ik heb al wat lopen zoeken maar vind nergens waar ik eventueel tickets kan boeken voor Wieze in maart.
Of is dit al uitverkocht?

Hempel maakt al ze kansen af, Dimi niet. Moet dringend beter, of tis naar huis..

Edit: Veel beter nu!!!

Laatst bewerkt:
Had er al vrees voor. Premier League gaat ook wel niets zijn nu. Hopelijk blijft DPG Media het volgen. En kan Dimi vanaf de Masters weer knallen op het juiste consistente niveau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan