Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het draait natuurlijk ook om hem de kansen niet te geven om uit te gooien heIk begin nu toch nog meer medelijden te krijgen met den Dimi. De statistieken zeggen mij dat Hempel samen met Smith (een top 10 topdarter) het hoogste dubbel percentage had van ALLE darters tot op heden. Dan heb je het toch niet getroffen sé.![]()
Als ik tegen mijn broer dart weet ik meestal ook als ik zelf mijn dubbel mis dat hij zijn D16 gaat uitgooien.
Dit vind ik btw veruit de irritantste co-commentator om naar te luisteren. Met zijn fake Nederlands en zijn domme opmerkingen. Hatelijk
. De consistentie van die mannen vind ik het strafste. In een sessie van 1-2 uur heb ik meestal maar een half uurtje waar alles lekker loopt. In maart is er een toernooi voor amateurs in ons lokaal cafe. Beetje intensiever trainen om daar niet af te gaan. Heb de laatste tijd al zoveel 140/121/125 gegooid, om onnozel van te worden.Zelf hier thuis ondertussen al een 20 tal keer gestart met 2x d20 maar die eerste 180 wilt maar niet vallen. Vandaag men beste leg ooit gegooid met een 16-darter. Helaas wordt die dan meestal gevolgd door ééntje van 40. De consistentie van die mannen vind ik het strafste. In een sessie van 1-2 uur heb ik meestal maar een half uurtje waar alles lekker loopt. In maart is er een toernooi voor amateurs in ons lokaal cafe. Beetje intensiever trainen om daar niet af te gaan.
Duimen voor Barney dadelijk. Zou geweldig zijn moest die nog eens ver geraken.

#BarneyArmyGeen fan van Cross maar zie Van Bawrneveld ook niet graag spelen eigenlijk![]()

Naar je flight gooien ipv naar de T20. En zeker niet pauzeren als er al 2 inzitten, gewoon pijl nemen en gooien zonder na denken.Zelf hier thuis ondertussen al een 20 tal keer gestart met 2x d20 maar die eerste 180 wilt maar niet vallen. Vandaag men beste leg ooit gegooid met een 16-darter. Helaas wordt die dan meestal gevolgd door ééntje van 40. De consistentie van die mannen vind ik het strafste. In een sessie van 1-2 uur heb ik meestal maar een half uurtje waar alles lekker loopt. In maart is er een toernooi voor amateurs in ons lokaal cafe. Beetje intensiever trainen om daar niet af te gaan.
Duimen voor Barney dadelijk. Zou geweldig zijn moest die nog eens ver geraken.
Eens proberen, dat gooien zonder na denken probeer ik ook maar telkens ik die 2de er zie in gaan is de stress meteen daar.Naar je flight gooien ipv naar de T20. En zeker niet pauzeren als er al 2 inzitten, gewoon pijl nemen en gooien zonder na denken.

Ken dat, maar moet wel zeggen. Eens je u eerste hebt gesmeten, de rest komt van zelf. Dit was toch bij mij eigenlijk het geval.Eens proberen, dat gooien zonder na denken probeer ik ook maar telkens ik die 2de er zie in gaan is de stress meteen daar.![]()

Bij mij was dat ook.Ken dat, maar moet wel zeggen. Eens je u eerste hebt gesmeten, de rest komt van zelf. Dit was toch bij mij eigenlijk het geval.
Kans is groot dat je foto neemt, wil delen en ook nog even naar het bord gaat staat kijken. Na paar keer 180 ga je zeggen, ahja oke cool![]()
.
Kans is groot dat ik geen T20 raak op toernooi door de zenuwen.Bij mij was dat ook.
Na de eerste 180 (training thuis) kwam de 2de een paar dagen later.
Dan meer en meer, het speciale gaat eraf.
Dan is de volgende mijlpaal een 180 in een echte match gooien, live tegen vrienden of op Nakka.
Dan op een tornooi tegen vreemden. Dan voel je je de koning......en dan is de volgende worp 26 of 1 pijl outside van de adrenaline.
Voor mij blijft nog steeds de grootste uitdaging mijn niveau van thuis ook op verplaatsing halen.
Bij mijn zoon is het andersom, die speelt beter op live tornooien dan thuis tegen mij.
Meer focus en niks last van zenuwen.