GETHEZ
Well-known member
Nu toch is zijne Wikipedia pagina gelezen, die littekens komen van zijn werk als buitenwipper...
Manusje van alles eigenlijk, maar de stap van rugby naar darts vind ik toch wat ongewoon
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu toch is zijne Wikipedia pagina gelezen, die littekens komen van zijn werk als buitenwipper...

Dimi was eerste deel van de wedstrijd sterk, MvG was nergens met momenten. Tweede helft van de wedstrijd draaide het en pakte MvG stilaan over.Ik heb de match niet gezien maar als ik het scorend vermogen bekijk, dan was het een off-day van allebei?
Het niveau leek qua statistieken echt ondermaats.
Beiden vermoeid na een lang en zwaar toernooi zeker? Toch wel een gemiste kans dan voor den Dimi.
Als Price op niveau is, dan zie ik VGW dit ook wel niet winnen.
Dit lijkt me meteen ook de echte verklaring waarom Wright, den Dimi maar een droog handje gaf. Hij voelde zich duidelijk de laatste dagen, niet zo goed. Veel commotie voor niks dus.Dimi kan zijn streak voortzetten in de World Series. Hij vervangt Peter Wright die zich laat opereren aan zijn galstenen. Dit gaat over 3 events die in Oceanië doorgaan.