Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Geen idee waarom jij Andy Baetens en Mario VDB altijd zo hoog inschat. Welke prestaties hebben die dan al op het PDC circuit gehaald?Deze 'platte' Kim verliest toch ook gewoon van Mike, Andy en Mario? (die laatste twee hebben gewoon het probleem dat ze onderaan de ladder staan maar ze spelen momenteel gewoon beter).
Misschien moet hij die randzaken achter zich laten, gewoon extra goed trainen en zich minder druk maken? Want de laatste paar matchen trekt het echt op niks meer. Op deze manier lukt het alvast niet.
En ja ik ben nu kritisch tov Kim .. doe je (mentale) kop omhoog man. (Misschien leest hij dit en wint hij straks alsnog want het is nodig!)
Niet en niet. (Ik ben gewoon de man van de statistieken) Maar dat ontkracht mijn stelling helemaal niet. Ik blijf erbij: Kim in zijn huidige vorm verliest gewoon van beiden.Geen idee waarom jij Andy Baetens en Mario VDB altijd zo hoog inschat. Welke prestaties hebben die dan al op het PDC circuit gehaald?
Dit dus.Hopelijk kan hij snel de knop omdraaien mbt al die extrasportieve zever en zich terug focussen op het spel.
Blijf dat ook zo’n rare stelling vinden. Wat als hij dan verliest van beiden? Wat is het punt? Moest je dan nog Mike zeggen ipv die andere twee die zelf amper winnen.Niet en niet. Maar dat ontkracht toch mijn stelling helemaal niet. k blijf erbij: Kim in zijn huidige vorm verliest gewoon van beiden.

Algemene favoriete speler: GaryAllez, MvG eruit
Nu nog Gary verliezen van Menzies en ik hoef al niet meer te kijken de komende dagen![]()

Was degelijk zonder meer. Was eigenlijk erg dat VDV zo lang gelijke tred kon houden want zijn niveau was echt slecht vond ik.Den Dimi is in tegenstelling tot Kim wel terug in betere vorm. Hij nam een trage start maar hij was daarna veel te sterk Voor Van der Voort.
Mike .. een procentje minder dan verwacht .. jammer .. ik had hem een ronde verder verwacht. Maar winst? Neen dat is toch ook nooit in mij opgekomen.
Voor Robbie Knops is het momenteel financieel niet zo interessant geweest. Hij zit nu aan 10750£ aan prijzengeld maar daarvan moet hij nog belastingen op betalen , iets afstaan aan een manager als hij die heeft. Hotelkosten komen er nog bij en als niet UK speler komen er ook nog eens reiskosten bij. En vermoedelijk nog verlof nemen want ik denk niet dat Knops voltijds prof is.Financieel is dit toch niet zo interessant geweest voor hem tot op heden? Best case misschien break even door sponsoren en de verkoop van spullen die met zijn naam op de markt gebracht zijn?
Ik weet namelijk dat darts tegenwoordig wel 'hot' is in België. Zowat al onze topdarters (PDC) hebben meerdere officiële sponsors die alvast het leeuwendeel van het materiaal (en misschien ook een deel van de onkosten?) voor hun rekening nemen.
Gary verloren. De dubbels vielen niet en Lukeman was gewoon heel goed. Het zal voor een andere keer zijn.Was degelijk zonder meer. Was eigenlijk erg dat VDV zo lang gelijke tred kon houden want zijn niveau was echt slecht vond ik.
Nu Clayton, daar zal Dimitri toch meer killer moeten zijn. Clayton al een tijdje uit vorm dus te pakken

Lukeman 100avg en 10/13 doubles, kan je weinig tegen beginnenGary verloren. De dubbels vielen niet en Lukeman was gewoon heel goed. Het zal voor een andere keer zijn.
Den Dimi inderdaad gewonnen van Clayton en naar de laatste 8. Elke keer je denkt dat hij uit de top-16 gaat vallen zet hij (plots) een goeie reeks neer. Dat moet ik hem wel nageven. Dat is een kunst.
En dan op het nieuws: Den Dimi heeft een goeie loting en komt uit tegen Lukeman.Lukeman 100avg en 10/13 doubles, kan je weinig tegen beginnen

Littler was heel goed maar Heta was nog beter. Heta heeft dit eigenhandig en verdiend gewonnen.Heta laat Littler effe op mama roepen.