Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vandaag ligt hij er droogjes uit tegen Searl. Hij vond zijn dubbels niet. De ene dag is duidelijk de andere niet.Pfft Humphries. Bijna 116 gemiddeld, 85% op de dubbels en 5-0 vooraleer dat hij even zijn concentratie verloor waardoor Wade nog een setje kon pakken. Maar dat was het dan ook. Droogjes met 6-1 afgemaakt.
Gemiddeld genomen is Humphries momenteel toch duidelijk de beste darter. En zoals hij zonet speelde is hij bijna onklopbaar dezer dagen.

En ik ben er dan nog nie eens...Loopt hier toch echt belachelijk volk rond. Precies het WK comazuipen
Ze zouden als organisatie al eens kunnen beginnen met échte kleine pintjes te geven (25cl)Loopt hier toch echt belachelijk volk rond. Precies het WK comazuipen
No surprise, niemand komt eigelijk voor darts te kijken. Pak daar alcohol eens weg en het is er maar een saaie bedoening.Loopt hier toch echt belachelijk volk rond. Precies het WK comazuipen
Dnno, ik ben al naar de World Matchplay ook geweest en alhoewel 90% daar ook zat was heb ik me daar eigenlijk minder geergerd aan het volk. Ik vind ook niet dat mensen niet mogen drinken maar de helft kan daar na een uur al niet meer op zijn benen staan.No surprise, niemand komt eigelijk voor darts te kijken. Pak daar alcohol eens weg en het is er maar een saaie bedoening.

Pikachu FTW!!Dnno, ik ben al naar de World Matchplay ook geweest en alhoewel 90% daar ook zat was heb ik me daar eigenlijk minder geergerd aan het volk. Ik vind ook niet dat mensen niet mogen drinken maar de helft kan daar na een uur al niet meer op zijn benen staan.
Anyway, benieuwd wie wint straks. Bunting, Price of mss zelfs Searle of Littler

Indrinken vooraleer ge naar een braspartij gaat. Good thinkingEr wordt ook veel op voorhand gedronken daar in de cafe’tjes in de buurt. Met alle gevolgen van dien. Soit, sfeer is wel goed. Mede dankzij de alcohol. Er zijn er ook die beide delen doen, dat is dus van 13u tot 23u
Ik zou mij verzetten als je aan de verkeerde tafel zit. Er zit daar niemand op zijn echte plaats.
Totaal geen idee wie dit zal winnen, daarvoor is er teveel ‘geluk’ met darts gemoeid. Uitgooien zal de uitslag bepalen.

Nee, namiddagsessie gedaan@Dr. Sheldon Cooper zijt ge daar nu ?
Steekt een bordje op met opschrift :
Wanhopig op zoek naar een BoB!!!
Dan weten we waar ge zit.![]()

Ik ben daar wel voor den darts en mijn afkeer van mensen is er inderdaad niet op gebeterd. Wel nog plezant als ge gerustgelaten zijt maar ik denk dat het bij deze ene keer zal blijven.No surprise, niemand komt eigelijk voor darts te kijken. Pak daar alcohol eens weg en het is er maar een saaie bedoening.