Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gevochten tijdens die moeilijke match Dimi! :unsure: .

Die eerste leg was bepalend en Durrant uiteraard dramatisch op de dubbels want qua gemiddelde gaat dat niet eens zo dramatisch geweest zijn imo.

Koploper in de premier league onze Dimi!

Clayton :drool:👏:bow:

Ik wil dat gemiddelde ook wel eens zien,zal ook wel vrij impressive zijn.
Zeker de laatste legs.
Plus sterk op checkouts.
Weinigen maken kans tegen hem als die zo blijft spelen.

De Sousa ook niet verkeerd.

MvG vandaag ook sterk,leek weer eens op niveau.

Wade heeft het ook niet makkelijk,was mogelijk te weinig voorbereid.

Durrant is echt wel huilen met de pet op.
Zonde,is toch wel topper.
Ge zou er idd compassie mee krijgen.
Hopelijk kan die zich snel herpakken.

Ik vind Dimi wel goed spelen,maar zal toch echt beter moeten uitchecken,al acht ik hem tegen Wright niet kansloos.
Anderson toch ook wel iets laten liggen.

Van Gerwen is toch ongelofelijk irritant he.
Hoe die daar staat te schreeuwen in een lege zaal alsof hij net wereldkampioen geworden is. Vreselijke Hollander.

Dimi is me geregeld wat te zweverig, maar als je dan ziet hoe respectvol die gisteren omging met een 7-0 overwinning...chapeau

ben wel fan van MVG :clap:
Helaas gisteren gaan maffen na match 4 dus geen Clayton gezien.
Durrant was idd beetje zielig,jammer voor hem.
Vanavond weer darts jiepie

Morgen krijg ik normaal mijn levering van Flights binnen. Waaronder 25setjes Dimi’s

image0.png

Dubbels zijn moment opnames. Alles boven de 33% is gewoon goed. En je moet de dubbels gooien wanneer je ze moet gooien. Zoals Dimi in de eerste leg gisteren, al miste hij er 30 op de dubbel. Dat was geen dubbel die hij MOEST raken.

Ben ik trouwens de enige die zich zo kan ergeren aan Eric Clarys zijn gezaag? Enige dat die doet is wat zitten rekenen en beetje de saaie piet uithangen elke avond. De andere kent dan ook nog eens geen bal van darts dus leuk duo. Chance dat Kim Huybrechts er soms zit

Verdorie die had dimi moeten hebben om de 5-2 te maken. Nu kan t lastig worden als wright erdoor komt.

edit: verdorie, weer een kans weg gegeven om die break te pakken voor die 5-3 🙈

edit: draw, ok. Evenwaardig. Dimi toch de kansjes gehad deze te winnen.

Laatst bewerkt:
Ben ik trouwens de enige die zich zo kan ergeren aan Eric Clarys zijn gezaag? Enige dat die doet is wat zitten rekenen en beetje de saaie piet uithangen elke avond. De andere kent dan ook nog eens geen bal van darts dus leuk duo. Chance dat Kim Huybrechts er soms zit
Ik heb veel liever Clarys dan Huybrechts. Van de andere commentatoren ook liever onze andere vriend, want Rummens word ik zenuwachtig van. Zoals nu ook, hij mist gewoon de helft van de wedstrijd door nutteloos gepraat en Kim gaat er gretig in mee.

Weer mooi puntje van Dimi, maar had die ene leg toch echt wel moeten pakken helaas. Dan was de kans reëel op 2 punten. Mooie 160 finish wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb veel liever Clarys dan Huybrechts. Van de andere commentatoren ook liever onze andere vriend, want Rummens wordt ik zenuwachtig van. Zoals nu ook, hij mist gewoon de helft van de wedstrijd door nutteloos gepraat.
Clarys is zo saai om naar te luisteren. Ook alles dat niet zoals hem een grijze muis is heeft hij commentaar op. Huybrechts kan ook rekenen en die zegt tenminste nog iets boeiend vind ik. Maar Jan Rummens is inderdaad vreselijk

Clarys is zo saai om naar te luisteren. Ook alles dat niet zoals hem een grijze muis is heeft hij commentaar op. Huybrechts kan ook rekenen en die zegt tenminste nog iets boeiend vind ik. Maar Jan Rummens is inderdaad vreselijk
Ja hetgeen ik bij Clarys wel aan stoor is zijn eindeloos geklaag over bvb het roepen bij MVG. Get over it man.

Maar hij blijft wel altijd bij de wedstrijd en dat vind ik wel het aangenaamste ipv nutteloos te zitten lullen en niet eens weten hoe de mannen aan het werpen zijn.

Dimi toch nog niet stressbestendig genoeg als het erop aan komt een echte topper te verslaan.
Laat hier dikke kans liggen op de zege.
Soit, weer een mooi punt en nog ongeslagen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan