Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die aap zal ook wel af en toe naast het bord gooien, denk ik :). Eigenlijk wel een interessant, compleet off-topic, vraagstuk. Die 13.3 is blijkbaar gebaseerd op een complete random distributie over het dartboard, wat natuurlijk onzin is als je het bord missen niet meetelt. Zou eigenlijk via een klok-curve rond de bullseye moeten zijn.
Correct 😝

Maar de bulls liggen in het midden en de triples ook meer naar het midden dus die curve gaat vrij gelijklopend zijn en dat gaat vrij goed compenseren voor die dubbels tegen de rand.

Ik vind dat echt een vreemde lineup. Ze hebben gewoon grote namen gekozen ipv prestaties. Alsook 6 Engelsmannen, ik zou als PDC toch meer inzetten op diversiteit.

Soit, ik kijk daar toch amper naar. PL is imo geen aantrekkelijk format.

De aap weet mss ook niet dat darts gespeeld met uitgooien op een dubbel?
Zéér terechte opmerking.
Er zijn vaak mensen die zeggen : Ik gooi [random getal] gemiddeld.

Tot je ze dan effectief laat gooein.
Oké... In uw beurten met 3 pijlen gooi je dat wel gemiddeld ja. Maar het uitgooien telt ook mee hé voor uw gemiddelde. Dat haalt het gemiddelde gigantisch onderuit.

Zéér terechte opmerking.
Er zijn vaak mensen die zeggen : Ik gooi [random getal] gemiddeld.

Tot je ze dan effectief laat gooein.
Oké... In uw beurten met 3 pijlen gooi je dat wel gemiddeld ja. Maar het uitgooien telt ook mee hé voor uw gemiddelde. Dat haalt het gemiddelde gigantisch onderuit.
Ik had het alleszins wel over mijn gemiddelde op MyDartTraining app, wat wel degelijk met doubles er bij is.

Ik had eerder De Decker verwacht ipv Aspinall. De uitleg van de PDC is dat ze vinden dat De Decker er nog niet klaar voor is. Dimitri won de UK Open maar de winnaar daarvan hebben ze al 3 jaar niet geselecteerd en Dimitri is heb ik gezien niet zo populair
Ik denk niet dat er veel Belgen kijken via een betalende link als het gratis op de VTM komt toch?
Vroeger kocht ik dat ook altijd aan bij het WK darts voor 1 maand ofzo.
Ik kijk via de betalende link. Ik heb altijd gekeken van in de jaren '90 met Engels commentaar en dan moest ik plots kijken op VTM. Ik vind het commentaar daar nogal slaapverwekkend terwijl de Engelse commentatoren ook daar vanuit de zaal uitzenden.
Voordeel van die betalende stream is dat ook naar de Euro Tour toernooien kan kijken , 4 borden van de vloertoernooien en alle borden op UK Open. Nadeel is dat ik niet kan terugspoelen als ik iets gemist heb.

Ik had eerder De Decker verwacht ipv Aspinall. De uitleg van de PDC is dat ze vinden dat De Decker er nog niet klaar voor is. Dimitri won de UK Open maar de winnaar daarvan hebben ze al 3 jaar niet geselecteerd en Dimitri is heb ik gezien niet zo populair

Ik kijk via de betalende link. Ik heb altijd gekeken van in de jaren '90 met Engels commentaar en dan moest ik plots kijken op VTM. Ik vind het commentaar daar nogal slaapverwekkend terwijl de Engelse commentatoren ook daar vanuit de zaal uitzenden.
Voordeel van die betalende stream is dat ook naar de Euro Tour toernooien kan kijken , 4 borden van de vloertoernooien en alle borden op UK Open. Nadeel is dat ik niet kan terugspoelen als ik iets gemist heb.
Tegenwoordig komen álle hoogtepunten van alle sessies op YouTube als je eens een sessie niet hebt kunnen zien.

Q-school

Stefaan Henderyck is door naar ronde 2 van de Q-school. Hij was gisteren bij de 8 dagwinnaars.
Brian Raman is zo goed als zeker met 6 punten om door te stoten (Hij is eigenlijk niet goed in vorm)

Momenteel nog in de running:
Born Van Put
James Vanbesien
Simon Teysen

Ik had meer verwacht van Jeroen Caron (Een neef van Mario). Normaal een degelijke darter maar het lukt voorlopig niet op de Q-school. Hopelijk vindt hij zijn goeie vorm straks nog.

Ik weet ook eigenlijk niet goed of Van Put eigenlijk wel zo'n groot talent is. Hij is op zijn 17de niet beter dan op zijn 15de. Op dit ogenblik maakt hij eigenlijk weinig (of helemaal NIKS) vorderingen en blijft ie gewoon wat aanmodderen.

Vandaag haalde hij gemiddelden van 66 en 67. Dat is het echt niet. Maar goed niet iedereen noemt Lex Paeshuyse of Luke Littler. Zijn groeischeut qua dartsniveau komt misschien wat later. Mmm ...

Laatst bewerkt:
Iedereen is nog in de running.
Kijk naar Knops 2j geleden. Zijn enigste kans op de laatste dag was, de dag winnen. En dat deed hij.
Ik heb de “luxe” om deze gasten op heel regelmatige basis irl aan het werk te zien. En zo hun niveau ook wel wat kan inschatten en ook wel wat insides weet. Het zal voor de belgen moeilijk worden vrees ik. De “echte goeie” moeten er nog bijkomen. Het zal vooral van Brian en Stefaan moeten komen denk ik.

Al kan een Knops, Bulen opeens ook mooie dingen doen.

We zitten hier nog altijd met 1 darts topic, ik zou dat eigenlijk willen splitsen naar 2 topics: eentje om het (professionele) darts te bespreken en eentje voor het "Zelf dartsen".

Is daar hier animo voor? In dat zelf dartsen topic kan je zelfs eens checken dan of niemand zin heeft om tegen elkaar te spelen, waar er lokale tornooien zijn waar je aan mee doet, ...

We gaan dit topic sluiten en hier verder:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan