Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelden gezien,vond Wright vs MvG al zwak 2 weken geleden,dees was ook huilen met de pet op.
Dimi onsnapt hier,geluk aan zijn kant momenteel,terwijl Durrant het tegenovergestelde heeft.

Klassepartij.

Beetje terug vintage MvG.
Wel wat mindere legs op't einde (voor zijn gemiddelde) maar toch sterke partij.
De Sousa ook sterk.

Wat een draak van een wedstrijd tussen Dimi en Anderson. Ongelofelijk van beide kanten, maar soit, mooie punten!

MVG vintage irritant as fuck!
Kan wel potje gooien.

No offense maar gisteren was MVG ook pokkeslecht tegen Durrant. (Maar ook hij had het geluk dat Durrant nog slechter speelde).
Amper een gemiddeld van 87 en véél missers op de dubbels.

Iedereen heeft wel eens een mindere dag hé. Vandaag was MVG dan wéér als vanouds.

MvG was gisteren toch tegen Anderson?

Wel droog dat Cross en Durrant nu nog tegen elkaar moeten terwijl ze allebei al zijn uitgeschakeld :p .

Jammer dit toch wel uit handen gegeven. Enorm goed gespeeld tot die 6de leg die hij won en dan ging het niet meer echt..

Inderdaad, na de 6de leg echt ondermaats gegooid.
De rebreak op zich geen probleem, maar dan moet hij zijn eigen leg gewoon op basic niveau gooien om nog mooie kans op zege te hebben. Nu kwam hij niet hoger dan 60 uit per beurt.

Nu, ook wel heel straf van Wade om net na die uppercut zo straf te beginnen gooien.

Wel grappig hoeveel er wade afgeschreven hadden, toch sterke partijen dat die nu speelt.
Blijf mij echt verbazen hoe goed die smijt, zeker als je hem zo ziet staan half schuin.
Toont toch echt aan dat je al die regeltjes van rechtop etc niet moet volgen. Zien dat je zelf goed staat en voelt en rammen naar da bord.
Net zoals sommige hun pijlen houden.

Wade is dan ook een echt talent, was gewoon niet voorbereid voor die eerste week. Nu toch een week kunnen hard trainen lijkt me en al direct op een hoger niveau. Is de derde speler na MvG en Taylor die aan minstens 10 major overwinningen zit, zegt genoeg :).

177674550_492627621936793_7204597936516627455_n.jpg

Mogen er nog eentje bij tellen.

Die Robson flights zijn wel de max dat erover schuiven.
Toch terug gegrepen naar mijn 26 gram pijlen, voelen nog altijd beste en heel wat grip ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan