Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dimi is de laatste weken gewoon veruit de beste speler van de wereld.
En straks als hij veel punten te verdedigen heeft, er meteen uitliggen, doordat zijn tegenstander plots een wereldpartij speelt. :biglaugh:

Maar wat er ook gebeurt in de toekomst, het zou mij enorm verbazen als ik over 30 jaar zou moeten zeggen:
Den Dimi is nooit WK geweest. Dat kan, alles is mogelijk, hij kan mentaal plots instorten of plots met de noordenzon spoorloos verdwijnen, maar hij heeft toch genoeg talent om dit 1 of meerdere keren ooit te worden. (al is zuiver op talent, nooit voldoende natuurlijk)

En straks als hij veel punten te verdedigen heeft, er meteen uitliggen, doordat zijn tegenstander plots een wereldpartij speelt. :biglaugh:

Maar wat er ook gebeurt in de toekomst, het zou mij enorm verbazen als ik over 30 jaar zou moeten zeggen:
Den Dimi is nooit WK geweest. Dat kan, alles is mogelijk, hij kan mentaal plots instorten of plots met de noordenzon spoorloos verdwijnen, maar hij heeft toch genoeg talent om dit 1 of meerdere keren ooit te worden. (al is zuiver op talent, nooit voldoende natuurlijk)
Het is geld, geen punten 😛.
Voor WK te worden heeft hij zeker het potentieel. Maar nog lang niet de ervaring.

Het is geld, geen punten 😛.
Ik weiger dit geld te noemen omdat dat verschilt van sport tot sport en moet je dan bij elke sport dit steeds anders vermelden?

Bij snooker bijvoorbeeld, lijkt het in eerste instantie ook geld te zijn, maar dat klopt niet helemaal.

Bij nog andere sporten zijn het dan wel weer zuiver punten. (voorbeeld de formule I)

Bovendien als je de vertaalslag / convertie maakt kan je altijd wel zeggen: Punten is altijd gelijk aan geld. Geld is echter niet altijd gelijk aan punten. ;)

Laatst bewerkt:
Tjah meedogenloos spelen tegen zijn goeie vriend en 1 van ze vaste trainingsmaten. Dat gaat altijd 1tje winnen zijn 1tje verliezen zijn denk ik.

Dimi is de laatste weken gewoon veruit de beste speler van de wereld.
En hij verliest vandaag ;)

Gisteren heeft hij gewoon extra hard geconcentreerd tegen Hempel hé (Veruit het hoogste gemiddelde van heel het toernooi en ook goed op de dubbels). Vandaag was het inderdaad wat minder ..

Nu ja, zowiezo een opwarmertje / training voor straks het grote werk. Dan moet hij er staan.
2x winst (helaas non ranking) en nu weer laatste 16 .. zeker niet slecht bezig de laatste weken.

Dimi gooide vandaag op zijn verjaardag een 9darter. Wel de match verloren
9 darter is mooi meegenomen, en goed voor het vertrouwen.

Vanaf volgend weekend volgt de echte test, dan heeft hij veel punten te verdedigen. Het is dan dat hij er terug moet staan.
Aan de vorm zal het niet liggen, die was de laatste weken wel goed.

Op de echte grote toernooien zie je meestal dat de toppers wel rechtveren.

Maar als ik de resultaten bekijk van de iets mindere toernooien (lees minder geld te verdienen), dan zie ik de toppers kansloos verliezen tegen een Mister Nobody met een gemiddelde van "regelmatig" niet eens 80. (echt belachelijke gemiddeldes soms)

De toppers hebben er zo te zien ook niet altijd zin in als het om een paar kruimels gaat. Of mis ik iets? :unsure:

Nu goed het valt nog mee want onlangs de finale gezien bij de Juniores "meisjes" van de Dutch Open.
20x (en meer zelfs!) achter elkaar de dubbel missen (allebei) was eerder regel dan uitzondering. :unsure:

Allé ik wil niet beledigend overkomen, maar echt een hoog niveau was die finale niet. Spannend des te meer. :tongue:

Dimi heerst (voorlopig) :bow::bow::bow:
Hoog gemiddelde en afwerken aan 100% en 4-1 voor tegen tricky tegenstander.

Gemiddelde wat gezakt maar vrij simpel 8-2 voor.
Nu niet choken zoals tegen Sherock vorig jaar (tijdens Nordic Masters dacht ik) maar dat zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn.

Nog knap afgemaakt met 137 finish,misschien toch iets te veel matige scores ertussen (4x-5x) maar al bij al niet te klagen zou ik zeggen.
Net 100 gemiddeld terwijl Rydz net geen 82 haalde.
Was blijkbaar ook de eerste keer dat ze tegen elkaar moesten.

Laatst bewerkt:
Dimi heerst (voorlopig) :bow::bow::bow:
Hoog gemiddelde en afwerken aan 100% en 4-1 voor tegen tricky tegenstander.

Gemiddelde wat gezakt maar vrij simpel 8-2 voor.
Nu niet choken zoals tegen Sherock vorig jaar (tijdens Nordic Masters dacht ik) maar dat zie ik niet meer gebeuren om eerlijk te zijn.

Nog knap afgemaakt met 137 finish,misschien toch iets te veel matige scores ertussen (4x-5x) maar al bij al niet te klagen zou ik zeggen.
Net 100 gemiddeld terwijl Rydz net geen 82 haalde.
Is gewoon een top match. 71% op dubbels en over de 100 gemiddeld.

Je zag toch wel ff moment van frustratie ook bij Dimi,na een hoge score de pijlen geforceerd uit bord trekken.
Zal zelf ook wel gevonden hebben dat zijn scorend vermogen tijdje niet echt goed was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan