Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je naar de vorm kijkt, zou je bijna Smith Bunting, 50-50 procent geven. Zitten denk ik qua statistieken dit toernooi niet ver van elkaar.

- Voor het overige zijn het wel gewoon de verwachte namen.
Lijkt me ook logisch. Het verschil tussen de top dartsers en alles juist eronder is eigenlijk wel vrij groot. Zie je in elk tornooi steeds opnieuw.

Bunting is dan weer heel lekker bezig, die wedstrijd kan wel eens een kraker worden.

Beetje off-topic. Maar vond de knuffel al wat innig van Clijsters naar Mike de Decker toe. Die zijn dus een koppel geworden 😅
Elke Clijsters hé, niet Kim :tongue:
De sportwereld is blijkbaar klein.

Daarom dat hij beter is beginnen darten de laatste tijd. Hij heeft veel geoefend .. :tongue:

Op HLN trouwens al meteen een paar negatieve commentaren, kijk eerst eens naar jezelf in de spiegel, zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
Ze was serieus aan het padellen, maar door een blessure in darts beland. En toen begon ze het spelletje leuk te vinden en dan kom je jouw nieuw lief tegen zeker :p

Alleszins veel gezonder dan dat uberdom programma ‘Clijsters zoekt een lief’

Kim had meermaals de kans om op 1-1 in sets te komen. Als je die kansen niet afmaakt, en het staat dan 2-0 tegen iemand als den Dimi dan ben je gezien. Als je dan nog onnozel begint te doen in set 4 en daar blindelings nog die laatste pijl in tripple 20 probeert te krijgen (en natuurlijk mis), dan wordt het dus een droge 4-0.

Kim stond precies te darten met de mentaliteit van: 'Het lukt niet vandaag en den Dimi is een vriend, dus ik gun het hem'
Terwijl den Dimi eerder dacht: 'Fuck gast, als ik dart ben je mijn vriend NIET, ik speel niet al te best, MAAR ik wil gewoon winnen. Amen.'
(Ik kan mis zijn, maar zo voelde deze partij aan bij mij)

Ik vond het ook wel belachelijk van Kim , die no-look. Snap niet waarom em dat deed :')
Maar met alle respect, bij Kim is het veel te wisselvallig met ook veel te weinig uitschieters van matchen. Top 10 is enorm ver af voor hem. Dus ik heb niet het idee dat hij iets had van "ik gun het hem", twas eerder van niet beter kunnen vrees ik.

En Dimi speelde echt wel goed? "Ik speel niet al te best" ?????
Sterke match, maar niet zo sterk als Clayton z'n laatste (imo).

Brecel deed een no look in de finale van de Scottish Open Snooker vorig jaar (en hij miste niet). Misschien een beetje van hem afgekeken? ;)

Maar dan nog. Brecel deed dit toen hij zegezeker was. Kim deed dit terwijl hij goed moest gooien om in de match te blijven. Een groot verschil.
Het was gewoon het moment niet om dit te doen he.

Wil altijd interessant doen met zijn gedrag op het podium, ligt mij ook minder. Ene moment staat hij te dansen en 2 seconden later ziet hij lijkbleek en heeft hij een spook gezien. Dan naar zijn hoofd wijzen en wat met zijn armen onnozel staan doen naar zijn entourage.

Als Kim zijn niveau haalt heeft hij wel een kans om te winnen.
Tja kijk eens wedstrijden van vroeger op Youtube toen Dimi nog jong was. Is altijd al wat ne speciale geweest. Ipv daar iets achter te zoeken of denken dat het aanstellerij is, accepteer gewoon eens dat hij zo is.

Bij zijn danskes zit ik altijd te glimlachen, maakt een mens blij (het publiek is er ook zot van), ook met dat opkomstnummer.
Dit is echt zijn ding en maakt hem wat uniek, net zoals Peter Wright met z'n zijwaarts rondhuppelen.

Verder dat mediteren of whatever hij doet om kalm te blijven, is helemaal mijn ding ook niet. Hij speelt soms wat te traag naar mijn zin ook, maar moet ik daarom gal spuwen of haat verspreiden? Nee, hij is gewoon zo, en ik aanvaard dat.

Tja kijk eens wedstrijden van vroeger op Youtube toen Dimi nog jong was. Is altijd al wat ne speciale geweest. Ipv daar iets achter te zoeken of denken dat het aanstellerij is, accepteer gewoon eens dat hij zo is.

Bij zijn danskes zit ik altijd te glimlachen, maakt een mens blij (het publiek is er ook zot van), ook met dat opkomstnummer.
Dit is echt zijn ding en maakt hem wat uniek, net zoals Peter Wright met z'n zijwaarts rondhuppelen.

Verder dat mediteren of whatever hij doet om kalm te blijven, is helemaal mijn ding ook niet. Hij speelt soms wat te traag naar mijn zin ook, maar moet ik daarom gal spuwen of haat verspreiden? Nee, hij is gewoon zo, en ik aanvaard dat.
Dimi doet amper iets, totaal geen aanstellerij. Die heeft die signalen naar zijn entourage nodig om scherp te blijven in de wedstrijd. Ik vind het ook soms wat raar overkomen maar darts is voor iets een mentaal spelletje. Laat al die dartsers gewoon zijn zolang ze respect hebben voor de tegenstander. Er zijn er toch die veel die erger zijn. Zijn opkomst is toch om vrolijk van te worden en probeert zo altijd het publiek aan zijn kant te krijgen.

Het fake geroep van sommigen om tegenstanders te imponeren vinden we dan wel 'leuk' 🙄 Of van die mannen die heel de match lopen te sakkeren.

“Haat verspreiden”. Ik en sommige anderen hier zijn er gewoon geen fan van, niet meer of niet minder.

Dat gedoe van Peter Wright vind ik trouwens ook onnozel maar laat ze maar doen he :) We moeten niet allemaal voor dezelfde spelers supporteren

Dat van haat verspreiden heb ik het niet op u, maar bvb op de randdebielen op facebook bvb.
Ipv eens blij te zijn en te supporteren voor onze Belgische topper..... De enigste Belg die binnen 3-4 jaar mogelijks wereldkampioen kan worden.

Mijn favo spelers zijn bvb Rowby-John Rodriguez en Michael Smith. Mooie stijl en spelen vlot, geen geneut en respect voor de tegenstander.. Maar voor Dimi 100% respect en zal altijd voor hem supporteren als hij speelt.

opjCnGP.jpg
Mezelf trouwens nog een cadeautje gedaan. Dan kan men 2j oude Blade 5 richting tuinhuis van men ouders. Daar hangt nu ook 2j eentje maar door de regelmatige temp wisselingen van 10-15 graden tot 22 en dan weer afkoelen is die blok knoerhard geworden. Pijle steke er nog geen halve cm in denk ik 😂

Cold start van dimi idd maar nu begint het wel te lopen. Dubbels zitten wel goed tot nu toe sinds 2e set.

Wel wat moeite met de T20 vandaag, gelukkig is zen switch naar de 19 wel ok. Allee, net 180 😎😝

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan