Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Stapt te weinig in als Jonny een opening geeft
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(Bij 2-0 voor Argentinië) It aint over until it is over. Als de Fransen "plots" zouden scoren in de 80ste minuut (in voetbal kan echt alles), dan kan er misschien paniek ontstaan bij Argentinië. We hebben dat tegen Nederland ook gezien.
Maar hoe langer het duurt voor de aansluitingstreffer valt, hoe lastiger het wordt.
Right .. ik moet echt op goksites gaan spelen, mijn laatste twee voorspellingen komen effectief gewoon uitDe kans dat den Dimi dit wint is minder dan 1% naar mijn mening. I dont believe in it. Maar met een beetje meeval en als hij mentaal bij de les blijft kan hij wel ver geraken. Een gokje? De halve finale. Eruit tegen MVG. (Dit is een mogelijke HF, als ik de loting bekijk)

Geen supervorm maar het was wel zijn beste match van dit toernooi (vond ik toch persoonlijk), en dat was wel nodig.Tegen MVG schat ik de kansen ook wel wat lager dan tegen Jonny. MVG veruit favoriet voor WK te worden.
Maar daaaaaaaaaaaaaaamn dimi, gelukkig dat hij terug met zijn oude stijl pijlen gooit, niveau is meteen weer terug.
Iedereen kan een slechte dag hebben ook Van Gerwen. Niemand is volledig kansloos, maar ja ik ga er toch vanuit dat Van Gerwen straks wint.Wel grappig dat iedereen er van uitgaat dat MVG halve finale speelt xD
Ikzelf ook trouwens.
Dobey speelt wel een goed WK nochtans, maar denk dat het hier toch wel eens een droge 4-0 kan worden.

Van Gerwen moet de halve finale nog halen ook heRight .. ik moet echt op goksites gaan spelen, mijn laatste twee voorspellingen komen effectief gewoon uit
Tenzij den Dimi straks ook VGW klopt![]()
.Tegen Chizzy was hij juist degenen die niks liet liggen en als Chizzy kans miste ervan profiteerde.Bunting heeft toch een enorme kans gemist om de HF te halen. Smith was vandaag zeker te pakken, de hoge scores bleven bij hem uit. Maar hoeveel dubbels miste Bunting niet? Op dit niveau wordt dat afgestraft.