TRUMP
Active member
Ik heb de search gedaan op zowel: tallin, riga en vilnius . niets gevonden.
Wat vinden jullie van die steden?
In een ver verleden, Tallinn gedaan. Van daaruit kan je ook makkelijk een daguitstapje met de boot doen naar Helsinki.
Tallinn is me goed bevallen, al is het wel erg klein, dit stads centrum. Wij waren daar toen voor 5 dagen
Dan was die Helsinki trip wel goud waard....
Nu zou ik es in de herfstvakantie durven Riga & Vilnius combineren. (met de flix bus liggen die op 4 u van elkaar).
Wel 2 dagen per stad, lijkt me voldoende?
Zijn die nog zo goedkoop als vroeger, of is dit voorgoed voorbij?
En wat met het klimaat? Volgens google mag ik rekenen op 5 graden celcius in de herfstvakantie...
Voelt deze nog kouder/guurder aan, of is dit vergelijkbaar met hier?
Blijkbaar is Vilnius wel leuk om uit te gaan lees ik.
Wat vinden jullie van die steden?
In een ver verleden, Tallinn gedaan. Van daaruit kan je ook makkelijk een daguitstapje met de boot doen naar Helsinki.
Tallinn is me goed bevallen, al is het wel erg klein, dit stads centrum. Wij waren daar toen voor 5 dagen
Dan was die Helsinki trip wel goud waard....Nu zou ik es in de herfstvakantie durven Riga & Vilnius combineren. (met de flix bus liggen die op 4 u van elkaar).
Wel 2 dagen per stad, lijkt me voldoende?
Zijn die nog zo goedkoop als vroeger, of is dit voorgoed voorbij?
En wat met het klimaat? Volgens google mag ik rekenen op 5 graden celcius in de herfstvakantie...
Voelt deze nog kouder/guurder aan, of is dit vergelijkbaar met hier?
Blijkbaar is Vilnius wel leuk om uit te gaan lees ik.

Voor de rest veel Oekrainse vloegen, anti-Russiche boodschappen (oa bij de Russische ambassade in Estland) en de militaire aanwezigheid etc.. Nuja veel gesprekken hebben we niet echt gehad, het blijven toch voor een deel onderkoelde en afstandelijk. mja je hebt ook natuurlijk nog een Russich sprekende minderheid en en rijden nog bussen naar Sint-Petersburg/Minsk en de brug naar Rusland voor voetgangers in Narva is nog open.