Het zal wel, ben daar niet zo van op de hoogte. Maar soms wordt er hier ook serieus overdreven. Alle merken gaan wel eens een slechte periode door zeker.
Ook niet iedere wagen heeft een baanbrekende wegligging, maar dat neemt niet weg dat dat gewoon goede auto's kunnen zijn.
Mijn ex-Arteon werd hier altijd weggezet als slechte auto, maar die reed gewoon goed, was zeer ruim vanbinnen en zag er nog eens goed uit. Dat die 20km/h trager door een scherpe bocht moet dan een BMW 3-serie boeit dan ook gewoon niet. Een 3-serie was (en zeker ivm een Arteon) een kleine auto en voor hetzelfde geld nog eens karig uitgerust.
Elke auto heeft voor- en nadelen en wat voor 1 iemand belangrijk is, is bijzaak voor iemand anders.
Ben van de Arteon naar een iX3 gegaan, van VW naar BMW dus, maar waar ik met plezier in de Arteon reed, doe ik dat met heel wat minder plezier in de iX3. Die auto zegt me nu eens 2 keer niks (al is die objectief de betere), dan mag die nog 30k duurder geweest zijn. Die is om die reden op 3,5 jaar ook maar een keer of 5 gepoetst geweest, de Arteon werd elke 2-3 weken (met de hand) gepoetst en blonk altijd.