Inderdaad, blijkbaar in april/mei veel problemen met de leveranciers van de batterijen en kabelharnassen, net toen de productie sterk in gang moest schieten.Wordt hier ook mijn volgende wagen, vond het al straf dat ik er zo weinig van lees. Verkoper zei dat er redelijk wat productieproblemen waren in het begin - bij jou dus ook @em dee ?
Ik mag binnen 2 weken bestellen, zou hem dan nog in november/december hebben volgens garage...
Zou de GLC 400 Business zijn, nog in dubio welke opties ik erbij wil. Testrit was met basis ophanging en dat was alleszins al dik in orde.
Polariserende looks, mja, vind hem persoonlijk prachtig. Zeker als één vd alternatieven de iX3 is...
Volgens de verkoper (en ook wel enkele artikels) zouden de bestellingen alleszins veelbelovend zijn, maar ze hebben gewoon nog niet veel auto's kunnen leveren, wat ik ook wel merk itt. vb. de iX3 die je nu wel echt veel begint te zien.
Bij mij is de ETA van juni, naar juli naar begin augustus verschoven, besteld eind december.
Ik heb ook de Business Line, de GLC 400 weliswaar want dat was de enige optie toen, nu kan je ook kleinere batterijen nemen.
Qua opties heb ik ook veel afgewogen, uiteindelijk waren de belangrijkste voor mij: 360 camera, HUD, ander kleur binnen/buiten en velgen, zoveel mogelijk rijasstentiepaketten.
Ten koste van matrix LEDs, hyperscreen, Burmester geluid en zoals vermeld de luchtvering.
Moet toch wel zeggen: als je kan samen configureren met ene van de garage raad ik het wel aan, de configurator en 101 optiepaketten waren voor mij echt niet overzichtelijk mbt. wat je wel en niet hebt en wat er in welke pack zit.
Typische Duitse premium om uitklapbare zonnewering als optie te hebben
(not kidding)