Pskonejott
Active member
Koop gene Chinees want vanaf de Chinezen in Taiwan staan gaat hij niet meer opstarten. Idd ook Polestar is 100% Chinees. Gek hoeveel mensen effectief 100% Chinese wagen overwegen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welke is dan geen chinese auto volgens u?Koop gene Chinees want vanaf de Chinezen in Taiwan staan gaat hij niet meer opstarten. Idd ook Polestar is 100% Chinees. Gek hoeveel mensen effectief 100% Chinese wagen overwegen.
Die waar de software niet naar China is ge-outsourced. Google eens als het u echt interesseert zou ik zeggen.En welke is dan geen chinese auto volgens u?
En dat kunt hij nu zomaar ffkes met 100% zekerheid zeggen?Koop gene Chinees want vanaf de Chinezen in Taiwan staan gaat hij niet meer opstarten. Idd ook Polestar is 100% Chinees. Gek hoeveel mensen effectief 100% Chinese wagen overwegen.
En welke gsm hebt gij?Die waar de software niet naar China is ge-outsourced. Google eens als het u echt interesseert zou ik zeggen.
Zelfde verhaal met omvormers en batterijen trouwens.
Ge zijt er u van bewust dat de auto geen dataverbinding nodig heeft om te kunnen opstarten?Koop gene Chinees want vanaf de Chinezen in Taiwan staan gaat hij niet meer opstarten. Idd ook Polestar is 100% Chinees. Gek hoeveel mensen effectief 100% Chinese wagen overwegen.
Volgens die redenering kan je ook geen Volvo kopen, dat is praktisch dezelfde structuur als Polestar.Koop gene Chinees want vanaf de Chinezen in Taiwan staan gaat hij niet meer opstarten. Idd ook Polestar is 100% Chinees. Gek hoeveel mensen effectief 100% Chinese wagen overwegen.
Pixel.En welke gsm hebt gij?
Want Google staat erom bekend altijd zo open en ethisch mogelijk met de data van hun gebruikers om te gaan...?Pixel.
Ik had het zoals reeds aangegeven dat ge moet kijken waar de software ontwikkeld werd en beheert wordt.
Maar soit, sommigen verdienen wel eens een harde wake-up call zie ik dus nevermind.
Ge begrijpt het probleem niet en da's ok.Want Google staat erom bekend altijd zo open en ethisch mogelijk met de data van hun gebruikers om te gaan...?
Nee, zoals ge het probleem voorstelt begrijp ik uw oplossing niet. Maar verduidelijk gerust uw standpunt.Ge begrijpt het probleem niet en da's ok.
Vriend van mij rijdt ook met een IX3 en wist me hetzelfde te zeggen.Ik heb er zelf ook een zoektocht op zitten om U tegen te zeggen, en de IX3, oud model, heeft een maat mij afgeraden omdat de range op niks zou trekken.(Zijn woorden)
Tesla geen optie? Chinees? Of principieel tegen?
Nee, zoals ge het probleem voorstelt begrijp ik uw oplossing niet. Maar verduidelijk gerust uw standpunt.
Ga eens met de Sealion 7 rijdenVriend van mij rijdt ook met een IX3 en wist me hetzelfde te zeggen.
Tesla, Chinees,.. ik sta voor alles open hoor. Ik kan het maar voorleggen bij mijn bazin. Merci voor uw reactie!
@LessThanJake @kaydoh @Noctilucus @Hellbull89
Jullie ook bedankt! Ik zal inderdaad eens verder kijken dan BMW, Audi en VW.

Ben er eergisteren zelf mee gaan rijden. Kijk eens enkele seconden naar uw mede-passagier..die auto gaat beginnen piepen dat ge uw ogen op de baan moet houdenGa eens met de Sealion 7 rijden![]()
. Ik kreeg de melding al na 30sec rijden...niet de beste eerste verwelkoming
.Dat gepiep werd ik eerlijk gezegd ook zot van jaBen er eergisteren zelf mee gaan rijden. Kijk eens enkele seconden naar uw mede-passagier..die auto gaat beginnen piepen dat ge uw ogen op de baan moet houden. Ik kreeg de melding al na 30sec rijden...niet de beste eerste verwelkoming
.
Het was bij mij 1 van de 4 modellen waartussen ik twijfelde...ik keek gisteren terug in mn configurator...en..ze hebben plots heel het merk BYD uit mn aanbod gekletst. Ik weet totaal niet waarom. Zelfs de goedkoopste modellen zijn weg. Wel klote...enkele uren verlof gespendeerd aan de testrit..
en blijkbaar moet je dat elke keer terug afzetten bij elke rit. Moesten ze dat eruit kunnen laten, quasi perfecte wagen imoEruit laten is onmogelijk; allemaal verplichte uitrusting tegenwoordig. Bij mijn Seal is dat nog niet het geval, maar die heeft wel al de verplichte snelheidswaarschuwing. Ook uitschakelen voor elke rit, dus.Dat gepiep werd ik eerlijk gezegd ook zot van jaen blijkbaar moet je dat elke keer terug afzetten bij elke rit. Moesten ze dat eruit kunnen laten, quasi perfecte wagen imo
Bij mijne EV3 krijg ik dan de melding dat het zicht geblokkeerd is door een obstakel .(is wel gene camera maar een sensor die op uw stuur staat )Kan je die camera niet gewoon afdekken? Ik heb dat bij mijn tesla gedaan (alleen om privacy al) en geen meldingen dat ik afgeleid zou zijn.
schone 1e werkdag!
. Had ik dat geweten, had ik het niet gedaan natuurlijk.