De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 12,9%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,2%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 104 29,1%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 174 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    357
Gisteren met een bang hartje mijn Enyaq gaan halen. Aangezien er nog geen rondreden toen ik hem bestelde kon ik enkel de uitvoering in 't donkergrijs bekijken in de showroom, wat zeker niet verkeerd was. Toch gekozen voor zwart.

De laatste maanden zag je hem hier en daar al in 't straatbeeld en de lichtgrijze zijskirts vielen enorm hard op bij het zwarte model. Direct gaan kijken en bleek dat mijn corporate 85 pack exclusief zijskirts in koetswerkkleur was. Het enige waar ik kon op voortgaan was de configurator waarbij die er donkergrijs uitzien.

Goed, gisteren dus gaan ophalen en bij de reveal met het doek wegtrekken werd mijn vrees realiteit.

Dien auto is spuuglelijk met die lichtgrijze zijskirts. Diegene die zo'n design goedgekeurd heeft mogen ze buiten smijten.
'En?!' stond die verkoper daar met ne grote smile.
Kzeg ja, 't is lelijk é. Gelukkig moet ik hem niet zelf betalen.
Die kerel lachte wa groen en dacht dat ik aan 't zeveren was.
Kzeg 'k ben serieus wi :laugh:

Edit: verkoper wist mij te zeggen dat het model 2027 is (waarbij de one pedal drive ook zorgt dat je helemaal tot stilstand komt te staan i.p.v. licht blijft bollen)
Kon je niet in de configurator kiezen voor die zijskirts in koetswerkkleur? Ik heb de Enyaq corporate 85 sinds februari en ik kon dat gewoon kiezen.

Terug
Bovenaan