De beste mixtapes en (live)sets

Heeft iemand een link naar de volledige mix? Ik kan deze nergens anders vinden Audio wordt twee keer gecut tijdens de mix en vanaf 01:31:00 flipt YT helemaal. Doodzonde.
Nyeah YT copyright zooi. Artist page effe afgaan en vragen voor download? Zo al volledige archives gekregen. Al is het soms wel even wachten tot respons. Koppigheid is hier al veel beloond.

Bone on a House tip

On that note: hebben we hier eigenlijk al de legendarische Kaytranada BR gepost?
Ik herbekijk die met mijn vrouw om de zoveel tijd als we te moe zijn om een film of serie te zien, en volgen dan de "narration" via de yt comments.
Hoogtepunt natuurlijk bij Janet Jackson's "If i was your girl". Die mens staat vereeuwigd geassocieerd met dat lied.

Laatste ontdekking dat hier al even blijft hangen

Man, wat is dit een ongelofelijk heerlijke mix. :love: Zeker vanaf een minuut of 20. Om de anderhalve minuut word je gebombardeerd met topschijf na topschijf. Amper tijd om echt lang van een specifieke song te genieten voordat hij alweer iets anders oplegt, maar zo goed. Meer van dit. :bow:
Ontdekking van de maand!

Man, wat is dit een ongelofelijk heerlijke mix. :love: Zeker vanaf een minuut of 20. Om de anderhalve minuut word je gebombardeerd met topschijf na topschijf. Amper tijd om echt lang van een specifieke song te genieten voordat hij alweer iets anders oplegt, maar zo goed. Meer van dit. :bow:
Ontdekking van de maand!
Ik had hoge verwachtingen, en die waren halfweg al volledig waargemaakt. Elke dag al op repeat hier.
Ga me overigens ook nooit vergeten hoe ik Zack Fox heb ontdekt, piek Covid.
Leuke rabbithole om in te verdiepen, gaat alle kanten uit.

@Koonut ; topkanaal die Elevator Music. Heb er al een paar beluisterd en deze zijn ook dik de moeite:
Moet er nog veel van checken. Gouden tijden voor mixes, mis altijd wel iets.

Koortsachtig setje vol Tresor classics van Helena Hauff @clercqie

1h30 of Tek No Baile 2.0, fun fun fun, hebben wij Belgen die dit draaien?

(heerlijk kanaal ook voor wat oudere mixes)

Blijft toch wel een baas

En tegenwoordig weer veel classic Renegade Hardware mixes aant luisteren.
Anthem na anthem. Steevast ook mijn custom "soundtrack" voor de Burnout games destijds :p

Ik heb deze ping gemist maar merci voor de share! Altijd dikke kwaliteit van Helena. Ze komt tijdens de Gentse Feesten naar Boomtown, hopelijk geraak ik er!

De RA podcast van deze week is ook erg vet:
MUSCLECARS hun debuutalbum is voorlopig één van mijn toppers dit jaar en deze mix van hen is ook 2u superzalige vibes. Klassieke NY deep house all the way. Weinig vernieuwend misschien maar /care, ze doen dit uitstekend.

Ooh Muslecars ken ik niet, check ik zeker nog. Helena ook door u hier leren kenne(Kern v5, direct gekocht) ;)

Ja die Kern-serie is echt geweldig. Jammer dat die maar zo sporadisch een nieuwe entrée krijgt, hoewel dat misschien de kwaliteit hoog houdt. In diezelfde serie ook nog killer mixen van Stingray, Objekt, DJ Hell.. :crazy:

Terug
Bovenaan