De beste mixtapes en (live)sets

Heerlijke setjes! Kampire was hier al eens via @Hellcats2.0 gepasseerd en da's nog steeds eentje waar ik geregeld naar terug ga.

Deze vrijdag ook te Nijmegen op Down The Rabbithole festival.. samen met Zack Fox, Floating Points, Blck Mamba.. ticketswap alert maar eens aanzetten al heb ik nooit chance met die NL festivals

edit: bijna vergeten:

En nog niet geluisterd naar deze, maar het beeldmateriaal stelt alvast niet telleur
Merci voor de tag. Zalig setje

Ik heb nog zo veel goeie sets op stick, weet iemand of dit makkelijk is tegenwoordig om te uploaden op YT? Met al die copyright shizzle? Heeft iemand hier ervaring mee (recent?) Welke boodschap zet ik dat ik de rechten op de nummers niet bezit? En dat ik geen inkomsten ervan wil hebben? Laatste upload is van 8 jaar ofzo geleden, tijd voor nog wat materiaal te uploaden me dunkt... Bijvoorbeeld een full NYE set, 10 uur @illusion Lier

Als iemand handig is met een fotootje voor de video, stuur maar een pm... Met vermelding van artwork in de description uiteraard...

@Ruigen Das Zolang je een kanaal niet "monetized", ondervind je denk ik niet snel iets. Geen idee of het veel van invloed is, maar heel wat uploaders vermelden in hun tekst onder de video expliciet geen eigenaar te zijn van de content en indien eigenaars aanstoot nemen aan de upload, ze deze gerust offline nemen. Ik heb er zelf geen ervaring met, maar ik volg wel een paar dozijn mix kanalen op alle platformen, en kan mij niet herinneren dat er al één is neergehaald. Al veel gezien dat originele DJ's het zelfs apprecieëren wanneer ze opgenomen sets terug zien.

+6u Sims x Surgeon❤️❤️❤️

Verder is Boiler Room weer van onschatbare waarde.
Enorm veel muziek dat ge nog nooit ga hebben gehoord. Ik toch zeker.

Als ge er maar één set van ga checken, make it thisone. Niet altijd de meest nette overgangen, maar track selection is bonkers. JAAN gaat hard.

vrijdag boys en girls, aaaaaahhhhh yeah
wat nen beer toch. tracklist
00:01 Television - Marquee Moon10:31 Anthony Naples - Crazy Spirit12:43 Nine Inch Nails - The Hand That Feeds (DFA Mix)21:56 Thom Yorke - Cymbal Rush (The Field Late Night Essen Und Trinken Remix)23:43 Four Tet 128 - Harps (Anthony Naples Remix)26:55 Wolfram - United 707 (Lipelis Remix)30:45 FaltyDL - Straight & Arrow (Four Tet Remix)32:38 Nicolas Jaar - Swim41:27 Anthony Naples - Perk44:58 Anthony Naples - More Problem49:10 Donato Dozzy - Quadra Nove 52:16 Arthur Russell - That's Us / Wild Combination

En deze ook al hele week op repeat. Peshay op zijn gemakske alle klassieke sets van hem aan het remasteren. Love it.

Terug
Bovenaan