De beste mixtapes en (live)sets

En deze ook al hele week op repeat. Peshay op zijn gemakske alle klassieke sets van hem aan het remasteren. Love it.
Ah, Peshay in 2002 op Beach Rock. Al mijn maten kwijt, zo zat als 100 man en in een rare toestand na het aannemen van een partje appelsien van een wildvreemde mij nog volledig gesmeten op zijn set in de dancehall. Zo hard gegaan dat ik mijn bovenkledij kwijt was en de volgende dag gecrashed ben net voor David Bowie er aan ging beginnen. Memories... (vage).

Mijn 2de thuis voor de laatste 15 jaar is stilaan sets aan het releasen van dit jaar.
Heb ze helaas moeten missen door ziekte de eerste dagen, maar WAT een dikke Psytech set wat dat van Kaufmann.

Openen met een banger maar het echte feest begint vanaf 25 minuten.

En ook de heerlijk flowy meer cosmic techno set van Patrice Baumel:

Laatst bewerkt:

Zonder enige verwachting opgezet, maar achteraf blijkt dat dat vaak bij de betere te horen. Lekker tempo, goede mix van stijl. Precies wat ik deze ochtend nodig had. :love:

En die mashup op 20:00 van Meet Her At The Loveparade en My Humps is iets wat nu niet direct op mijn bingokaart stond, maar het werkt eigenlijk best wel. Weer een DJ of twee om wat meer kennis mee te maken. :smile:

Laatst bewerkt:
Conducta :love:
Zo spijtig dat die baseline/ukg garage sound hier maar zelden van de grond geraakt.
Vondsten van deze week
Mills nooit zo geanimeerd gezien. Wat was die nog zo jong

Bullet Tooth en Main Phase speelden allebei nochtans in Antwerpen eind september. Heb het gevoel dat UKG in België wel wat leeft ondertussen.
Gemist. Moet terug wat meer op mijn socials zitten.. toegegeven, ik kende beide namen niet. Al had ik blijkbaar al heel wat "goedgekeurd" van Main Phase in Spotify :p

Fuck yes, E-Clip prog psytrance set is released. Starlab was al fantastisch maar E-Clip trumps it voor mij.

Ape Escape legend.
Waarschijnlijk favo Techno producer van de laatste 10 jaar.. al komen Perc en big man Paul Birken wel dicht in de buurt
Al een paar jaar in rotatie maar dit weekend nog eens tegengekomen op de perfecte moment
Jungle Jazz
Footwork Jazz.. opening track :drool:
Terug meer oude Mills mixes aan het luisteren sinds er weer wat nieuwe ontdekkingen zijn
Na zijn legendarische Red Bull interviews moet ik deze toch ook eens beluistere, maar nog niet aan toegekomen

Terug
Bovenaan