De beste mixtapes en (live)sets

fak.. net niet mijn maaltijd opgehoest na deze ontdekking, pijn van het lachen
alsof hij aan het snelschaken is tov Stockhausen himself

Sims blijft toch wel walgelijk goed
Denk niet dat in het genre er nog iemand is die zoveel kwalitatieve en diverse sets eruitstampt. 50 jaar oud en bijna 40 jaar aan het Dj'n.

Laatst bewerkt:

Bon, aangezien één persoon toch nooit alles wat hij wil kan nomineren in de 80s battle en aangezien electronische stuff toch genadeloos zou weggestemd worden, dan maar hier posten. :)

Bovenstaande mix is echt essentiële 80s kost wat mij betreft. Dé samenvatting van de kruisbestuiving die er in de vroege 80s was tussen hiphop, funk, disco, boogie, house en techno (in hun vroege vormen). Dit is de bakermat van waaruit al die genres zijn verder doorontwikkeld tot een meer gestandaardiseerde blueprint.

Voor mijzelf is dit een tijdloze sound, ik ga dit nooit beu gehoord raken.

Ge passeert hier veel te weinig @clercqie
I'm stuck in the past jong, ik luister te weinig meer naar nieuwe mixes of DJs, dus ik ontdek te weinig. Er is ook zo'n overvloed aan dj mixes tegenwoordig. Ik volg vnl. maar sporadisch nog de RA Podcast en verder klik ik vooral op namen die me al bekend zijn.. Dus ni altijd het gevoel dat ik in deze thread veel bij te dragen heb.

Maar kijk, bovenstaande Greg Wilson luister ik nu al geregeld een 10-tal jaar naar. Tesamen met de Autechre 4u durende Dekmantel mix van destijds, de one-stop shop voor die klassieke electrofunk sound. Echt alle classic tracks op één plek.

Terug
Bovenaan