{BK}Black Devil
Well-known member
De zelfbedruiping liep er van af.De Kastaars is gewoon een circlejerk-feestje van de drie mediabedrijven hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De zelfbedruiping liep er van af.De Kastaars is gewoon een circlejerk-feestje van de drie mediabedrijven hoor.
Ik denk dat Ruben Van Gucht de laatste maanden nochtans duidelijk bewezen heeft dat niemand er écht van wakker ligt. De man heeft de afgelopen 4 man in 4 verschillende politierechtbanken gestaan (al dan niet bij verstek), heeft een absoluut rotkarakter, 0 redeeming quality's en toch is hij bijna niet van het scherm weg te slaan... ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.Hij is enorm geëngageerd geworden om hét boegbeeld te zijn nu voor de BOB campagnes. Ik ken er genoeg die de week nadien zonder rijbewijs gewoon verder rondrijden na 6 pils op hun favoriete sportclub, want hey, een paar pintjes na de voetbal is superlekker en kan smaken hé jongens!
Die man heeft in zijn leven ook al meer uitdagingen overwonnen dan de gemiddelde Belg. Qua schuldbesef behoort hij tot de uitzonderingen. Hij weet dat er in de media-wereld ook genoeg voorbeelden zijn van mensen die volledig gecancelled zijn en niet meer aan de bak komen. Dus ja, voor hem staat er veel op het spel.
RVG wordt een serieus hand boven het hoofd gehouden, onder andere door Wim Lybaert. Veel vriendjespolitiek in de media ook.Ik denk dat Ruben Van Gucht de laatste maanden nochtans duidelijk bewezen heeft dat niemand er écht van wakker ligt. De man heeft de afgelopen 4 man in 4 verschillende politierechtbanken gestaan (al dan niet bij verstek), heeft een absoluut rotkarakter, 0 redeeming quality's en toch is hij bijna niet van het scherm weg te slaan... ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.
Nee, ik denk dat Tom Waes nog wel wat marge heeft hier in België.
Maar dat begrijp ik dus net niet. Dat heel dat wielerkliekje van de VRT samenspant om zo de grip op hun eigen postjes zo sterk mogelijk te houden dat kan ik nog ergens snappen. Maar er doen toch ook verhalen de ronde van niet bepaald collegiaal gedrag naar andere VRT collega's toe. Sure, er wordt van alles geschreven maar bij RvG is het wel al een serieus boek en het is een terugkerend fenomeen, het gaat toch niet allemáál complete fictie zijn?RVG wordt een serieus hand boven het hoofd gehouden, onder andere door Wim Lybaert. Veel vriendjespolitiek in de media ook.

Snap dat ook niet echt, mss is Wim Lybaert ook niet zo een lieverdje dan hij laat uitschijnen. Maar dat is speculatie. In de media denken ze wel vaker dat ze meer mogen dan een ander.Maar dat begrijp ik dus net niet. Dat heel dat wielerkliekje van de VRT samenspant om zo de grip op hun eigen postjes zo sterk mogelijk te houden dat kan ik nog ergens snappen. Maar er doen toch ook verhalen de ronde van niet bepaald collegiaal gedrag naar andere VRT collega's toe. Sure, er wordt van alles geschreven maar bij RvG is het wel al een serieus boek en het is een terugkerend fenomeen, het gaat toch niet allemáál complete fictie zijn?
Dat je dan als rando de nood voelt om hem een hand boven het hoofd te houden zoals Wim Lybaert deze week nog expliciet deed kan er bij mij niet in. Das zoals dat ik een random collega van een compleet ander departement aan de andere kant van het land een steuntje moet geven nadat hij voor de rechtbank is verschenen, gewoon omdat hij voor dezelfde werkgever werkt. Het moet niet gekker worden.
Misschien heb ik het verkeerd en hebben RvG en Lybaert een voorgeschiedenis en kennen ze elkaar beter dan ik op het eerste zicht zou verwachten, corrigeer mij gerust na de bewuste aflevering als daar meer duiding te rapen viel. Ik vond de aflevering van deze week best leuke slow TV maar die met RvG wordt een hard pass.
Erik Van Looy z'n dankwoord toen hij z'n Kastaar in ontvangst mocht nemen. Ten slotte zou ik graag Gert Verhulst bedanken. Je weet nooit waar dat goed voor is.Het feit dat DSMTW de Kastaar (nog zo'n zelfbedruipend gedrocht) wint voor beste programma na 20+j(!) zegt genoeg over de armoede die er heerst in de rest vh landschap.

Dat klopt, helaas, ook. Beetje dubbel om dit te zeggen, maar hij is niet altijd zo aimabel in zijn privé als hij in zijn bus of in zijn moestuin is. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik het uit goede en rechtstreekse bron heb. Nu goed, ieder huisje heeft zijn kruisje waarschijnlijk.Snap dat ook niet echt, mss is Wim Lybaert ook niet zo een lieverdje dan hij laat uitschijnen. Maar dat is speculatie. In de media denken ze wel vaker dat ze meer mogen dan een ander.
Never meet your heroesDat klopt, helaas, ook. Beetje dubbel om dit te zeggen, maar hij is niet altijd zo aimabel in zijn privé als hij in zijn bus of in zijn moestuin is. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik het uit goede en rechtstreekse bron heb. Nu goed, ieder huisje heeft zijn kruisje waarschijnlijk.
. Ik vind het allemaal wel makkelijk wegkijken.Misschien heb ik het verkeerd en hebben RvG en Lybaert een voorgeschiedenis en kennen ze elkaar beter dan ik op het eerste zicht zou verwachten, corrigeer mij gerust na de bewuste aflevering als daar meer duiding te rapen viel. Ik vond de aflevering van deze week best leuke slow TV maar die met RvG wordt een hard pass.
Wie A zegt moet B zeggen hé. Wees gerust, what happens on BG stays on BGDat klopt, helaas, ook. Beetje dubbel om dit te zeggen, maar hij is niet altijd zo aimabel in zijn privé als hij in zijn bus of in zijn moestuin is. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik het uit goede en rechtstreekse bron heb. Nu goed, ieder huisje heeft zijn kruisje waarschijnlijk.

Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het moet zeggen maar als je het beste voor hebt met mensen dan kruipt je niet achter het stuur als je gedronken hebt. En sure, iedereen maakt wel al eens een inschattingsfout, maar als je ook maar een greintje schuldbesef en respect hebt voor andere mensen kruip je de dag nadien niet gewoon doodleuk terug achter het stuur terwijl je rijbewijs nog 2 weken ingetrokken is... dat zijn echt gewoon 2 opgestoken middenvingers naar de maatschappij.Langs de andere kant hoe goed ken jij RVG?
Waarschijnlijk enkel maar van op televisie en je vormt u een beeld gebaseerd op wat je ziet van hem en wat je leest en hoort van bepaalde bronnen.
Nu ik heb al andere zaken gehoord van mensen die hem wel kennen van als er geen camera aan staat. Ja hij is een zelfzeker persoon en ja hij heeft wel een duidelijke mening en is niet vies van met zijn uiterlijk bezit te zijn.
Maar hij is ook wel iemand die keihard werkt en het beste voorheeft met de mensen, is ook gewoon een joviaal en vriendelijk iemand.
Maar die mensen bevestigen wel allemaal dat hij soms te open is over bepaalde zaken en niet altijd even goed nadenkt over wat hij doet en zegt. Maar zelden is dat met kwaaie bedoelingen.
Ik vind het net de sterkte van programma's zoals de Columbus en Het Huis. Dat je mensen, ook al ben je er geen "voorstander" van, kunt zien op een heel andere manier. Zeker bij Het Huis waar ze nog wel eens gaan "graven".Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het moet zeggen maar als je het beste voor hebt met mensen dan kruipt je niet achter het stuur als je gedronken hebt. En sure, iedereen maakt wel al eens een inschattingsfout, maar als je ook maar een greintje schuldbesef en respect hebt voor andere mensen kruip je de dag nadien niet gewoon doodleuk terug achter het stuur terwijl je rijbewijs nog 2 weken ingetrokken is... dat zijn echt gewoon 2 opgestoken middenvingers naar de maatschappij.
Mijn beeld van hem is echt niet gebaseerd op Dag Allemaal en horen via via maar op basis van objectief gestaafde feiten en hetgeen uit zijn eigen mond komt. Voldoende om te weten dat het (voor mij) geen wreed interessant figuur is alvast. Mensen spelen meestal geen typetje in een programma als Het Huis. Om dan nu een soort van light versie daarvan je moeten bekijken, nee nogmaals: hard pass.
Alleen jammer dat het gehost wordt door een kwal als Eric Goens.Ik vind het net de sterkte van programma's zoals de Columbus en Het Huis. Dat je mensen, ook al ben je er geen "voorstander" van, kunt zien op een heel andere manier. Zeker bij Het Huis waar ze nog wel eens gaan "graven".
Geen fan van Eric Goens, maar in het huis stoort het me niet.Alleen jammer dat het gehost wordt door een kwal als Eric Goens.
Akkoord, maar het punt dat ik probeerde te maken is dat net dat niet echt geslaagd was na zijn passage in Het Huis. Daar heb ik eigenlijk niks gezien waarvan ik denk "ah, er is een volledig andere kant nog". Zoals je zelf aangeeft is dat dan in een context waar ze toch wel nog net iets dieper durven graven, of dat toch proberen. In de Columbus zal het met fluwelen handschoentjes zijn naar alle waarschijnlijkheid.Ik vind het net de sterkte van programma's zoals de Columbus en Het Huis. Dat je mensen, ook al ben je er geen "voorstander" van, kunt zien op een heel andere manier. Zeker bij Het Huis waar ze nog wel eens gaan "graven".
Tgoh, goedgekeurd gravenIk vind het net de sterkte van programma's zoals de Columbus en Het Huis. Dat je mensen, ook al ben je er geen "voorstander" van, kunt zien op een heel andere manier. Zeker bij Het Huis waar ze nog wel eens gaan "graven".
.