De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Zou Nina Derwael evenveel monkeys kunnen barren?
Niet op dezelfde tijd. En ik vermoed ook in totaal niet.
Mannelijke gymnasten hebben een gespierder bovenlichaam omdat onderdelen als "de ringen" enorm focussen op die spieren. Dat in combinatie met een verdere greep is bijna onmogelijk om beter te doen.

Dat maar toch vooral matige tijd in lopen en fietsen.
Zo gespierd zijn en cardio gaat ook niet goed samen aangezien al die spieren van zuurstof voorzien moeten worden tijdens het sporten.

En zij hebben het vooral van hele korte krachtige inspanningen. Is een totaal andere manier van trainen.

Jammer dat de bench (bar) niet eerst terug in startpositie gezet werd alvorens een nieuwe poging. Nu begin je al de 2e beurt in een moeilijke houding (bar op 40 cm hoogte ipv 80cm bv). Heb dat al bij een paar deelnemers gezien.

Als hij zijn 5e shot raak schoot zat hij ook aan 8.50. Sowieso een topprestatie maar er had nog ietsje meer ingezeten.

Voor deze aflevering was ik me er niet van bewust dat er een tijd op de Monkey bars stond.

Jammer dat de bench (bar) niet eerst terug in startpositie gezet werd alvorens een nieuwe poging. Nu begin je al de 2e beurt in een moeilijke houding (bar op 40 cm hoogte ipv 80cm bv). Heb dat al bij een paar deelnemers gezien.

Als hij zijn 5e shot raak schoot zat hij ook aan 8.50. Sowieso een topprestatie maar er had nog ietsje meer ingezeten.

Voor deze aflevering was ik me er niet van bewust dat er een tijd op de Monkey bars stond.
Had voor mij ook niet gemoeten. Voor het golfen, schieten en bench press snap ik dat (anders kan je daar 10 minuten staan recupereren), maar het is nu niet dat daar stil hangen zo ontspannend is...
Ik denk dat Luka misschien de enige is die eventueel zou kunnen recupereren door stil te hangen.

Amai straf en effectief die had er wrsch nog heel wat kunnen bijdoen indien tijd genoeg... . Natuurlijk stel dat die er 1000 doet ja dan kan die op de rest al zowat het slechtste zijn en nog koploper worden... . T zou t bijna t zelfde zijn om coureurs tien km te laten fietsen ofzo imo of roeiers nog is t driedubbel ofzo... .

Het is toch totaal niet eerlijk, dat de bars die ze overslaan, ook meetellen.
Dat ze het kunnen, chapeau maar toch zou iedereen bar per bar moeten doen vind ik (benieuwd of hij er dan ook zoveel had kunnen doen)

Het is toch totaal niet eerlijk, dat de bars die ze overslaan, ook meetellen.
Dat ze het kunnen, chapeau maar toch zou iedereen bar per bar moeten doen vind ik (benieuwd of hij er dan ook zoveel had kunnen doen)
Hij had er zonder twijfel even veel kunnen doen, maar niet binnen de tijd. Ik vind dat persoonlijk nu geen probleem dat ze die meetellen, je gaat ook niet zeggen dat lopers met lange benen verder moeten lopen...

Hij had er zonder twijfel even veel kunnen doen, maar niet binnen de tijd. Ik vind dat persoonlijk nu geen probleem dat ze die meetellen, je gaat ook niet zeggen dat lopers met lange benen verder moeten lopen...
Of het lichaamsgewicht bij het benchen. Dan zou je ook eerder moeten in percentage rekenen volgens aantal gebenchte kilo's tegenover het eigen gewicht

Terug
Bovenaan