Killjoy
Redactiechef
Daar zou ik nu precies ook wel eens een veertigtal ongepaste sms'en naar durven versturen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zou ik nu precies ook wel eens een veertigtal ongepaste sms'en naar durven versturen.
beter een schraper sturen voor al die make-up weg te halen.Daar zou ik nu precies ook wel eens een veertigtal ongepaste sms'en naar durven versturen.
Serieuze hoek af van die kerelTiny Tim (ja, die van "Tiptoe through the tulips") zet hier Earth Angel van The Penguins naar zijn hand. Een 19-jarige Karen Carpenter (van The Carpenters) op drums.
Juist, al vergeten. Zalige cd!Paul Anka heeft een plaat vol met jazz/swing/bigband-versies van klassieke rocknummers. Maakt zelfs de meest eenzame avond onmiddellijk romantisch.
Tiny Tim is zooooooooooooooo zalig ehTiny Tim (ja, die van "Tiptoe through the tulips") zet hier Earth Angel van The Penguins naar zijn hand. Een 19-jarige Karen Carpenter (van The Carpenters) op drums.
.
, bvb:
. Het bewijst enkel maar wat een ongelooflijke songwriter Waits is.