Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik drink van mijn 2e bidon en pis in mijn 1e. Ik heb me laten vertellen dat dit de definitie is van circulaire economie.Je hoeft niet in uw bidon te plassen é, dat kan ook gewoon tegen een boom.
I am Bear Grylls and approve this post.Ik drink van mijn 2e bidon en pis in mijn 1e. Ik heb me laten vertellen dat dit de definitie is van circulaire economie.
Ja, daar ken ik het!Vandaag 2u lang gewoon wat wegjes ingeslagen tussen Leuven en Overijse. Zo toch weer op enkele nieuwe plekken geweest, met mooie vergezichten over de "vallei". Terwijl ik mijn rijsttaartje naar binnenspeelde ook maar eens tijd gemaakt om een foto te trekken. (met al die mooie foto's hier in het topic)
Vandaag mijn BMC gravel (light) klaar gemaakt met 30mm corsa's... wou eigenlijk de N.EXT's maar die waren niet op stock dusjah...
![]()
Enkel nog een 11-32 cassette steken tegen de 1e echte gravel tocht (5 aug).

Het zou heel toevallig zijn mocht jij het zijn maar ik zag deze middag een zeer gelijkaardige BMC op een auto staan die aan het tanken was in Temse?![]()
Kan inderdaad niet; ben de hele dag effectief aan het fietsen geweest vandaag:
![]()
Ah ne wieltjeszuiger!Volgens mij heb jij tussen Rumst en Boom een ff achter mij en mijn vrouw(ik op Grizl, vrouw op E-MTB) gehangen, ik dacht al dat ik de fiets herkende...

Volgens mij heb jij tussen Rumst en Boom een ff achter mij en mijn vrouw(ik op Grizl, vrouw op E-MTB) gehangen, ik dacht al dat ik de fiets herkende...
Was toen behoorlijk choco.Met gravelfiets niet.Iemand ervaring met gravelfiets decathlon? De gravelbike gcr staat daar in promo voor 2500€, via het werk hebben we ook nog 10% korting bij decathlon, wat de prijs op 2250€ brengt, wat wel een heel mooie prijs is voor hoe hij is uitgerust.
Jep, goede ervaringen mee? Of net niet?Kwam standaard met die banden?
Dat is de lat al direct hoog leggen![]()

Vrijdag daar een 3 uurtjes aan 30,4 gem mee neergezet, nauwelijks veel trager dan op mijn koersfietsJep, goede ervaringen mee? Of net niet?![]()