De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Vandaag 2u lang gewoon wat wegjes ingeslagen tussen Leuven en Overijse. Zo toch weer op enkele nieuwe plekken geweest, met mooie vergezichten over de "vallei". Terwijl ik mijn rijsttaartje naar binnenspeelde ook maar eens tijd gemaakt om een foto te trekken. (met al die mooie foto's hier in het topic)

Polish-20230626-171858148.jpg

Vandaag 2u lang gewoon wat wegjes ingeslagen tussen Leuven en Overijse. Zo toch weer op enkele nieuwe plekken geweest, met mooie vergezichten over de "vallei". Terwijl ik mijn rijsttaartje naar binnenspeelde ook maar eens tijd gemaakt om een foto te trekken. (met al die mooie foto's hier in het topic)
Ja, daar ken ik het!

Vtfl3Eb-beRMmYLtSxkCEUuD84LNC7yTRESgZE_1Xqc-1536x2048.jpg

Vandaag mijn BMC gravel (light) klaar gemaakt met 30mm corsa's... wou eigenlijk de N.EXT's maar die waren niet op stock dusjah...

H5cAH50.jpg

Enkel nog een 11-32 cassette steken tegen de 1e echte gravel tocht (5 aug).

Vandaag mijn BMC gravel (light) klaar gemaakt met 30mm corsa's... wou eigenlijk de N.EXT's maar die waren niet op stock dusjah...

H5cAH50.jpg

Enkel nog een 11-32 cassette steken tegen de 1e echte gravel tocht (5 aug).

Het zou heel toevallig zijn mocht jij het zijn maar ik zag deze middag een zeer gelijkaardige BMC op een auto staan die aan het tanken was in Temse? :D

Iemand ervaring met gravelfiets decathlon? De gravelbike gcr staat daar in promo voor 2500€, via het werk hebben we ook nog 10% korting bij decathlon, wat de prijs op 2250€ brengt, wat wel een heel mooie prijs is voor hoe hij is uitgerust.

Iemand ervaring met gravelfiets decathlon? De gravelbike gcr staat daar in promo voor 2500€, via het werk hebben we ook nog 10% korting bij decathlon, wat de prijs op 2250€ brengt, wat wel een heel mooie prijs is voor hoe hij is uitgerust.
Met gravelfiets niet.
Heb maand geleden een Rockrider XC120 gekocht voor de zoon.

Super content van. Héél veel fiets voor dat geld.

Denk dat als ik iets nieuw koop rockrider zeker ook bekeken gaat worden.

Hij is eindelijk gearriveerd jongens :love:

20230708_181653.jpg

Morgen de officiële vuurdoop met een ritje, hopelijk vind ik een stapel hakhout zodat ik enkele deftige foto's kan maken!

Terug
Bovenaan