De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Waaslander in hart en nieren hier.
Maar ik moet echt wel zeggen dat het hier armoe troef is hier. Als je dat ziet wat voor stroken je in Nederland hebt of godbetert rond het Brusselse of leuvense, mensen lief…

Er zijn er ook die vol lof spreken over de hellingen van Tielrode alsof het proporties heeft van de Vlaamse Ardennen. Dat je fier bent over uw straat die niet zo plat als een vijg is dat snap ik, maar 400m aan 3% gemiddeld is nu ook niet echt een kuitenbijter :p
Gewoon tien keer de Ruisstraat vollenbak opknallen!

Maar ja, ge kunt nog wel mooie ritten uitzetten, qua hellingen is het sowieso gene vette.

Hij is toegekomen. Straks in elkaar steken en foto posten.

Wel pissed off op ups. Om 11u43 een mail dat hij morgen geleverd zou worden. Om 11u45 een mail dat ze hem voor de f*cking deur gezet hebben!!!

Gewoon buiten in de storm en niemand thuis heel de dag. Gelukkig was de buurvrouw thuis en heeft zij hem bij haar binnen gezet nadat ik gebeld heb.

Ze hebben daar al een gepeperde mail gekregen bij ups.

Wel pissed off op ups. Om 11u43 een mail dat hij morgen geleverd zou worden. Om 11u45 een mail dat ze hem voor de f*cking deur gezet hebben!!!

Gewoon buiten in de storm en niemand thuis heel de dag. Gelukkig was de buurvrouw thuis en heeft zij hem bij haar binnen gezet nadat ik gebeld heb.

Standaard toch? Bellen en tegen dat ge aan de deur staat, ziede de camionette al wegrijden aan het einde van 't straat :laugh:

een Grizl kan wel tegen wat neerslag hoor (y)

Mijn schoenen hebben 4 dagen voor de voordeur gestaan, was op verlof en ze hadden idd gewoon belleke trek gedaan

Vlugge foto. Morgen eens een deftige trekken en mijn pedalen van de koersfiets wisselen want mijn andere zijn er nog niet.
IX83URX.jpg

Omdat mijn main focus nog altijd de racer is. Deze is meer om eens de zaterdag wat te spelen en om in de winter wat meer buiten te kunnen dus wou er niet teveel voor uitgeven.
Ja begrijp ik zeker. Maar de upgrade naar GRX810 is toch veel bang for buck.
Allez niet dat 400 slecht is eh, maar voor mij persoonlijk is het verschil dan echt wel te significant tegenover een weg groepset.

Ja begrijp ik zeker. Maar de upgrade naar GRX810 is toch veel bang for buck.
Allez niet dat 400 slecht is eh, maar voor mij persoonlijk is het verschil dan echt wel te significant tegenover een weg groepset.
Hm. Ik vraag me nu af of die grizl 7 altijd met grx 810 was? Toen ik keek was die volgens mij grx 600..

Voor de 810 is dat idd wel geen geld, maar ik ben bijna zeker dat dit nog maar recent zo is?

Hm. Ik vraag me nu af of die grizl 7 altijd met grx 810 was? Toen ik keek was die volgens mij grx 600..

Voor de 810 is dat idd wel geen geld, maar ik ben bijna zeker dat dit nog maar recent zo is?
Is een mix van 600 en 810. Maar de belangrijkste componenten zijn wel 810.
Is al een hele poos zo hoor.

Wat wel ambetant is zijn die vijsjes van de stuurpen die zo ver uitsteken. Hierdoor kan ik mijn garmin edge 1030 niet zetten zoals ik het wil. Ik heb die liefst gewoon plat, maar ik moet hem in een schuine hoek zetten, want anders krijg ik hem er niet op gedraaid.

Eens hij er op zit kan ik de houder wel verdraaien naar beneden zodat hij weer plat ligt maar is niet echt de bedoeling natuurlijk.

Ik kan ze er ook niet helemaal indraaien, maar ga het morgen nog eens bekijken. Mss de onderste wat losser draaien ofzo?

XJ1w7G8.jpg

Wat wel ambetant is zijn die vijsjes van de stuurpen die zo ver uitsteken. Hierdoor kan ik mijn garmin edge 1030 niet zetten zoals ik het wil. Ik heb die liefst gewoon plat, maar ik moet hem in een schuine hoek zetten, want anders krijg ik hem er niet op gedraaid.

Eens hij er op zit kan ik de houder wel verdraaien naar beneden zodat hij weer plat ligt maar is niet echt de bedoeling natuurlijk.

Ik kan ze er ook niet helemaal indraaien, maar ga het morgen nog eens bekijken. Mss de onderste wat losser draaien ofzo?

XJ1w7G8.jpg
Lijkt me bizar dat ze er niet helemaal in zouden gaan. Via een kruis vast gezet?

Die kunnen er beter in hoor.
Ik vind mijn AL7 echt een topmachine, maar vind het wel jammer dat hij die vlekjes op het frame niet heeft zoals ze bij de carbonnen wel doen :shy:

Terug
Bovenaan