De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Dat was dus vandaag....

Zit een behoorlijk stuk door Leuven centrum in. Dat is absoluut niet mijn ding door een stad uit rijden...
De gravelstukken waren ook nogal saai en te eenvoudig.

De hm wogen wel door op het einde. Maar dan vind ik die andere route een pak mooier.

Ik denk dat ik technisch een beetje te goed ben, om met een gravelbike gravelroutes te rijden... Die fiets kan een pak meer aan dan wat over brede paden rechtdoor rijden.
Deze vandaag gereden en ik vond dit echt een ideale gravelrit (los van Leuven centrum)! Zo zie je maar hoe verschillend verwachtingen kunnen zijn :D

Iemand ervaring met de Cannondale topstone 0 gravel bike? Deze zou ik eventueel via leasing kunnen nemen. Naar de grizl zat ik ook te kijken, maar canyon zit niet in het b2bike lijstje...

6acu2l.jpg

Vorige week deze gespot :drool:. Vind ik toch pak knapper dan pakweg een Grizl :D.
Voorkant van een kanzo fast en achterkant van een grizl.
Ook wel een duur fietsje :P

Qua design is een grizl ook zeker niet de mooiste fiets. De grail is dan echt wel mooier.
Maar qua looks kan je beter buiten canyon shoppen.

Ik dacht om vandaag een Grail 6 te bestellen, blijkbaar is dat niet mogelijk voor de moment?
Zitten die soms bij de "restock alert" op maandag? Ik heb een medium nodig.

Ik dacht om vandaag een Grail 6 te bestellen, blijkbaar is dat niet mogelijk voor de moment?
Zitten die soms bij de "restock alert" op maandag? Ik heb een medium nodig.
Ik heb op 28/2 een grail 6 besteld. Leverdatum was voorzien tussen 25/4 en 5/5.
Vandaag een mail van Canyon dat mijn zending vervroegd is. Levering tussen 11/4 en 22/4.
Nog even later opnieuw een mail van Canyon dat mijn bestelling verzonden is.
En nog even later een mail van UPS dat 'm morgen geleverd wordt.

Je moet inderdaad wel op maandagochtend de website in de gaten houden. En als ie er is onmiddellijk bestellen. Ik had het 's morgens om 5h30 al gezien en onmiddellijk besteld. Rond 9 uur 's morgens waren de groene al op. De gele waren op rond 15 uur.

Ik heb op 28/2 een grail 6 besteld. Leverdatum was voorzien tussen 25/4 en 5/5.
Vandaag een mail van Canyon dat mijn zending vervroegd is. Levering tussen 11/4 en 22/4.
Nog even later opnieuw een mail van Canyon dat mijn bestelling verzonden is.
En nog even later een mail van UPS dat 'm morgen geleverd wordt.

Je moet inderdaad wel op maandagochtend de website in de gaten houden. En als ie er is onmiddellijk bestellen. Ik had het 's morgens om 5h30 al gezien en onmiddellijk besteld. Rond 9 uur 's morgens waren de groene al op. De gele waren op rond 15 uur.

En dan krijg je morgen om 9u een mail van UPS dat je levering vertraging heeft opgelopen, en dat het minstens 1 dag later gaat zijn... En 2 uur later gaat uw deurbel en staan ze daar met uw fiets.

2x besteld bij Canyon, en 2x hetzelfde scenario met UPS.

Dan weet ik wat mij te wachten staat.. alhoewel.. eigenlijk staat mij niks te wachten. Ik ben morgen werken. De fiets wordt geleverd bij mi schoonouders die gepensioneerd zijn. Om eerlijk te zijn. zit ik er helemaal niet op te wachten. Als hij er morgen is, goed. Indien niet, ook goed. Niks dat brandt.

En dan krijg je morgen om 9u een mail van UPS dat je levering vertraging heeft opgelopen, en dat het minstens 1 dag later gaat zijn... En 2 uur later gaat uw deurbel en staan ze daar met uw fiets.

2x besteld bij Canyon, en 2x hetzelfde scenario met UPS.
Bij mij ging het de vrijdag zijn. Verlof genomen, bericht gekregen dat het pas dinsdag ging zijn. Maandag plots bericht dat ze hem voor de deur gezet hadden. (in de regen en storm)

Best dat mijn buren thuis waren en dat ik hen direct gebeld heb. Maar heb het toch eens laten weten aan canyon dat dat er toch een klein beetje over was.

Bij mij ging het de vrijdag zijn. Verlof genomen, bericht gekregen dat het pas dinsdag ging zijn. Maandag plots bericht dat ze hem voor de deur gezet hadden. (in de regen en storm)

Best dat mijn buren thuis waren en dat ik hen direct gebeld heb. Maar heb het toch eens laten weten aan canyon dat dat er toch een klein beetje over was.
Hij was dan ineens gedoopt!

Tegenwoordig doen de pakjesbezorgers zelfs geen moeite meer. Leggen het gewoon al tout court onder de carport zonder te bellen.

Terug
Bovenaan