Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke plugs gebruik je? Is zo een decathlon setje goed?Plug steken, bijpompen en doen alsof er niets gebeurd is![]()
Als er sealant langs de zijkant van de banden loopt, is de initiële setup toch niet goed om mee te beginnen. Als ik het zo hoor, zat er geen actieve sealant meer in, kan dat?Plug steken, bijpompen en doen alsof er niets gebeurd is![]()
Die sealant liep er langs de zijkant niet uit als hij op druk was. (bleef ook altijd mooi op druk) Maar tijdens mijn wandeltocht van 5km met die helemaal lekke band had ik hier en daar aan de zijkant wel wat sealant.Als er sealant langs de zijkant van de banden loopt, is de initiële setup toch niet goed om mee te beginnen. Als ik het zo hoor, zat er geen actieve sealant meer in, kan dat?

Ik ben een uur bezig om mijne buitenband eraf te halen. En met enkel lepeltjes lukt dat sowieso niet.als je tubeless rijdt kan je met een binnenband ook altijd verder hoor.
Sterker nog indien je tubeless rijdt neem je best altijd nog een binnenbandje mee.
Pas je de juiste techniek toe? Want eraf halen zou echt geen uur mogen duren hoor.Ik ben een uur bezig om mijne buitenband eraf te halen. En met enkel lepeltjes lukt dat sowieso niet.
Dat lijkt mij ook gewoon de bedoeling van tubeless te zijn natuurlijk.Plug gebruiken en een dikkere sealant gebruiken (MucOff No Puncture is zéér goed bvb). In mijn schwalbe band vooraan zitten 12 (!!!) gesealde gaten en gaatjes, en die houdt nog steeds druk, nog nooit te voet gestaan.
Is muc off sealant die erin zit.. Heb hem binnen gebracht bij de FM en hij ging het met vlokken proberen op te lossen.Plug gebruiken en een dikkere sealant gebruiken (MucOff No Puncture is zéér goed bvb). In mijn schwalbe band vooraan zitten 12 (!!!) gesealde gaten en gaatjes, en die houdt nog steeds druk, nog nooit te voet gestaan.
. Ik dacht dat hij het nu nog ging gedaan hebben. Niet dus..Bontrager velgstrip ipv velglint.Pas je de juiste techniek toe? Want eraf halen zou echt geen uur mogen duren hoor.

Ik kan daar precies niks concreet over terugvinden.Bontrager velgstrip ipv velglint.
Zoek maar eens op![]()
Ja hoor, en met veel plezier. Geometrie is vrij sportief, dus het voelt niet echt aan alsof je met een tank op de baan bent (natuurlijk niet zo vinnig en levendig als een echte racefiets).Rij jij eigenlijk ook vaak asfalt met de Grizl?
Idd. Ik zit er eigenlijk exact hetzelfde op qua lengte als op mijn ultimate. Enkel wat hoger, maar moest ik de spacers weg laten dan zit ik helemaal gelijk.Ja hoor, en met veel plezier. Geometrie is vrij sportief, dus het voelt niet echt aan alsof je met een tank op de baan bent (natuurlijk niet zo vinnig en levendig als een echte racefiets).
Dat klopt niet echt hoor…De Grizl zit qua geometrie tussen de Ultimate en de Endurace in, dus wat je zegt kan inderdaad wel.
| Reach |
| Stack |
| Top Tube (effective) |
| Seat Tube C-T |
| Head Angle |
| Seat Angle |
| Head Tube |
| Chainstay |
| Wheelbase |
| Standover |
| BB Drop |
| Seatpost Diameter |
| Axle Spacing |
| Wheel Size |
| Seatpost Length |
| Max Post Insertion |
| Handlebar Width |
| Stem Length |
| Crank Length |
| Rider Height |
| Pad Reach |
| Saddle Height |
| Remove |
|
|
|
| |
|---|---|---|---|
| Canyon Endurace CF SL Disc 7.0 2021: L | Canyon Ultimate CF SL 7 Disc 2021: L | Canyon Grizl CF SL 7 2021: L | |
| Choose Baseline | for raw numbers" data-original-title="" title="" style="padding: 5px; border: none; vertical-align: top; line-height: 1.42857143;"> | ||
| Reach | 389 | 399 | 409 |
| Stack | 604 | 592 | 605 |
| Top Tube (effective) | 568 | 571 | 588 |
| Seat Tube C-T | 552 | 554 | 552 |
| Head Angle | 73 | 73.25 | 72.5 |
| Seat Angle | 73.5 | 73.8 | 73.5 |
| Head Tube | 184 | 174 | 164 |
| Chainstay | 415 | 415 | 435 |
| Wheelbase | 1006 | 1011 | 1050 |